Retail
H&M: Η αύξηση του κόστους φέρνει άνοδο των τιμών
H&M: Η αύξηση του κόστους φέρνει άνοδο των τιμών
Όπως και άλλες αντίστοιχες εταιρείες που προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τα ζητήματα του πληθωρισμού, καθώς και του αυξημένου κόστους των πρώτων υλών και της μεταφοράς, έτσι και η H&M μετακυλίει τελικά μέρος του αυξημένου κόστους της στον καταναλωτή. Τα κέρδη του δεύτερου μεγαλύτερου λιανοπωλητή μόδας στον κόσμο, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2022, άγγιξαν τα 30,5 εκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, δεδομένης της συνθήκης της πανδημίας, η εταιρεία ζημιώθηκε κατά περίπου 1,4 δισεκατομμύρια πέρυσι, μιας και σχεδόν τα μισά καταστήματά της παρέμεναν κλειστά, λόγω των συνεχόμενων lockdowns. Εκτός από την εμφανή μείωση των εσόδων, η εταιρεία αντιμετώπισε και πτώση των μετοχών της κατά 10%. Σε πρώτη φάση, το σχέδιο της εταιρείας είναι να αυξήσει μεν τις τιμές της, χωρίς, όμως, να υπερβαίνουν εκείνες των ανταγωνιστών της. Μία ακόμη παράμετρος του σχεδίου της είναι να μην επηρεαστούν οι τιμές των basic συλλογών της.
  • retail
  • αυξήσεις
  • τιμές
  • κέρδη
  • H&M