Marketing Week
Το Netflix χάνει συνδρομητές διεθνώς - Εξετάζει το λανσάρισμα ad supported πακέτων
Το Netflix χάνει συνδρομητές διεθνώς - Εξετάζει το λανσάρισμα ad supported πακέτων
Μείωση στον αριθμό των συνδρομητών του σε παγκόσμιο επίπεδο κατέγραψε το Netflix για πρώτη φορά από τον Οκτώβριο του 2011. Στο τέλος του α΄τριμήνου, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι διαθέτει 221,6 εκατ. συνδρομητές διεθνώς, σηματοδοτώντας απώλειες 200.000 και αποτυχία επίτευξης του στόχου για 2,5 εκατ. νέες προσθήκες. Πρόκειται για εκ διαμέτρου αντίθετη εικόνα, σε σχέση με αυτή του προηγούμενου τριμήνου, κατά το οποίο προστέθηκαν 8,3 εκατ. λογαριασμοί. Η πλατφόρμα αναμένει για το επόμενο τρίμηνο περαιτέρω διαρροές 2 εκατ. Ως βασικά αίτια επικαλείται την αύξηση του ανταγωνισμού, την πανδημία, τον πόλεμο στην Ουκρανία και την κοινή χρήση των passwords, για την οποία εξήγγειλε μέτρα. Οι νεοεισελθέντες αναπτύσσονται ταχύτατα, με τη Disney να μετρά 196 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως, ενώ αναμένεται να λανσάρει πιο οικονομικό πακέτο φέτος. Ο συνιδρυτής και co-CEO του Netflix, Reed Hastings, δήλωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να πειραματιστεί με πακέτα χαμηλότερου κόστους με διαφημίσεις, ενώ εντείνει την επένδυση σε πρωτότυπο περιεχόμενο. Πηγή: DailyFax Ελλάδος, AdWeek
  • TOP STORY
  • κόσμος
  • αλλαγές
  • απώλειες
  • MARKETING WEEK
  • Netflix
  • συνδρομητές
  • μείωση αριθμού
  • ad supported πακέτα