Σε χαμηλότερους ρυθμούς κινείται η ανάπτυξη της Amazon, καθώς ο αντίκτυπος της πανδημίας εξασθενεί.
Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου ανακοίνωσε πωλήσεις αξίας 116,4 δισ. δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του έτους, ποσό αντίστοιχο των προσδοκιών της Wall Street, ωστόσο η πρόβλεψη για το τρέχον τρίμηνο δεν ανταποκρίνεται στις εκτιμήσεις που είχαν γίνει, καθώς διαμορφώνεται στα 116-121 δισ. δολάρια.
Απογοήτευση και από τα διαφημιστικά έσοδα παρά την ανάπτυξη κατά 23%.
Αν και άγγιξαν τα 7,9 δισ., οι προβλέψεις τα τοποθετούσαν πάνω από τα 8 δισ. δολάρια.
Η αύξηση του κόστους για ενέργεια και εργασία, καθώς και η επιστροφή στις προ-πανδημίας καταναλωτικές συνήθειες, βάζουν «φρένο» στην πορεία της Amazon.
Πρόσφατα, η εταιρεία ξεκίνησε να χρεώνει 5% ανεξάρτητους πωλητές της σελίδας της, που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μεταφοράς, προκειμένου να αντισταθμίσει τις επιπτώσεις του πληθωρισμού και της αύξησης της τιμής των καυσίμων, ενώ νωρίτερα μέσα στη χρονιά ανέβασε την τιμή του προγράμματος Prime speedy-shipping.
Εν τω μεταξύ, ο πυλώνας των διαφημίσεων έχει αποκτήσει κεντρική θέση στο επιχειρηματικό οικοσύστημα της εταιρείας.
ΠΗΓΗ: DailyFaxΕλλάδος, AdAge