Marketing Week
Η Rakuten Viber υπέγραψε τον Ευρωπαϊκό Κώδικα Δεοντολογίας
Η Rakuten Viber υπέγραψε τον Ευρωπαϊκό Κώδικα Δεοντολογίας

Για την εξάλειψη της ρητορικής μίσους στην πλατφόρμα της

Η Rakuten Viber υπέγραψε τον Κώδικα Δεοντολογίας της Ε.Ε., δεσμευόμενη να αποτρέψει και να αντιμετωπίσει τη διάδοση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο. Στις 10 Μαΐου, η Idit Arad, Γενική Σύμβουλος της Rakuten Viber, συνάντησε στις Βρυξέλλες τον Επίτροπο Δικαιοσύνης της Ε.Ε., Didier Reynders, για να υπογράψει τη συμφωνία. Η εταιρεία θα συνεργαστεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τη Γενική Διεύθυνση Δικαιοσύνης και Καταναλωτών, καθώς και με ένα δίκτυο οργανισμών για την παρακολούθηση, ανάλυση και εξάλειψη της ρητορικής μίσους στην πλατφόρμα της. Θα προσφέρει μια ειδική φόρμα στην πλατφόρμα της, για τις ΜΚΟ και τις αρχές, προκειμένου να εξορθολογήσει τη διαδικασία τους και να διασφαλίσει ότι το Viber μπορεί να αναλάβει δράση και να αφαιρέσει περιεχόμενο μίσους όσο πιο γρήγορα γίνεται. Η λειτουργία του Viber, που θα επωφεληθεί περισσότερο από την υπογραφή του Κώδικα Δεοντολογίας, είναι τα Κανάλια του. Τα Κανάλια του Viber επιτρέπουν ένα δημόσιο φόρουμ και ο Κώδικας Δεοντολογίας θα διασφαλίσει ότι λαμβάνονται τα σωστά μέτρα, για την παρακολούθηση του περιεχομένου που δημοσιεύεται εκεί. Σε περίπτωση κοινοποίησης περιεχομένου μίσους, το μήνυμα μπορεί να επισημανθεί από μία από τις συμμετέχουσες ΜΚΟ ή άλλους χρήστες και η ομάδα συντονισμού να το ελέγξει. ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος
  • υπογραφή
  • MARKETING WEEK
  • Rakuten Viber
  • Ευρωπαϊκός Κώδικας Δεοντολογίας
  • εξάλειψη
  • ρητορική μίσους