Marketing Week
Ο αντίκτυπος του GDPR στην αγορά των mobile εφαρμογών
Ο αντίκτυπος του GDPR στην αγορά των mobile εφαρμογών

Ανεπαρκής πρόβλεψη για μικρότερους «παίκτες»

Τον αντίκτυπο του GDPR στην αγορά των mobile εφαρμογών εξετάζει διεθνής έρευνα από το National Bureau of Economic Research, η οποία συγκρίνει τον αριθμό των διαθέσιμων apps πριν από την εφαρμογή του κανονισμού (τέλη του 2016) μέχρι μετά την εφαρμογή του (τέλη 2018). Σύμφωνα με τα ευρήματα, ο αριθμός των εφαρμογών σε Apple και Google EU app stores μειώθηκε κατά ένα τρίτο και οι νέες εφαρμογές που λανσαρίστηκαν συρρικνώθηκαν κατά 50%. Αν και η εξέλιξη αυτή θα μπορούσε να ερμηνευθεί απλά ως «ξεκαθάρισμα» του πεδίου υπέρ των εδραιωμένων «παικτών», οι ερευνητές σημειώνουν ότι είχε και σημαντικές απώλειες σε επίπεδο καινοτομίας. Αυτό συνδέεται με το ζήτημα, που επιχειρεί να διαχειριστεί η Ευρωπαϊκή Ένωση με τα νομοθετικά πλαίσια Digital Services Act και Digital Markets Act, με το δεύτερο να εστιάζει ακριβώς στους κολοσσούς, που απορροφούν τελικά τη μερίδα του λέοντος. Ωστόσο, ο γενικότερος προβληματισμός πηγάζει από το γεγονός ότι οι ρυθμιστικές αρχές σπάνια διερευνούν συστηματικά τα αποτελέσματα, που θα επιφέρουν οι νέοι κανονισμοί. Εφόσον, δε, ακόμη και τα πρωτόκολλα του IAB Europe κατηγορήθηκαν για μη συμμόρφωση με το GDPR, οι αναλυτές αναρωτιούνται πόσο εύκολη μπορεί να είναι η προσαρμογή για μικρότερους «παίκτες». ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC
  • TOP STORY
  • αγορά
  • έρευνα
  • αντίκτυπος
  • MARKETING WEEK
  • GDPR
  • apps
  • mobile
  • εφαρμογές
  • National Bureau of Economic Research