Παγκόσμια έρευνα του Teads σε συνεργασία με την GWI
To Teads, The Global Media Platform, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της τελευταίας και μεγαλύτερης έρευνας καταναλωτών που πραγματοποίησε σε συνεργασία με την GWI.
Η έρευνα έτρεξε σε 17 αγορές σε καταναλωτές ηλικίας 18-54 ετών και αποκάλυψε ότι οι κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων θα πρέπει να προσαρμοστούν σε νέους παράγοντες που οδηγούν τους καταναλωτές στην απόφαση αγοράς ενός smartphone.
Ενδεικτικά, η «αφοσίωση» στην επωνυμία ενός smartphone αμφισβητείται, με το 78% των συμμετεχόντων στην έρευνα να δηλώνει ότι θα δοκιμάσει μια διαφορετική επωνυμία από αυτή που έχει αυτήν τη στιγμή.
Η φήμη των επωνυμιών είναι πιο σημαντική για τους καταναλωτές από οποιονδήποτε άλλο παράγοντα όταν αγοράζουν ένα νέο smartphone, ενώ ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος είναι βασικός παράγοντας, με το 68% των υποψηφίων να δηλώνει ότι θα πληρώσει περισσότερα χρήματα για φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα.
Στην ερώτηση ποιοι παράγοντες θα τους ωθούσαν να αγοράσουν ένα νέο smartphone, το 51% όλων των υποψηφίων απάντησε ότι η εγγύηση/η μετέπειτα φροντίδα ήταν ένας σημαντικός παράγοντας.
Η μελέτη έδειξε ότι η επιθυμία να έχουν την πιο πρόσφατη και σύγχρονη συσκευή δεν έχει αλλάξει, με το 15% των χρηστών να έχει το τηλέφωνό του λιγότερο από 6 μήνες και σχεδόν οι μισοί (49%) έχουν τα τηλέφωνά τους για λιγότερο από ένα χρόνο.
Επιπλέον, το 68% συμφώνησε ότι ένα τηλέφωνο δεν είναι απλώς ένα προϊόν τεχνολογίας, αλλά μέρος της μόδας/ταυτότητάς τους.
Πηγή: DailyFaxΕλλάδος