Marketing Week
Η Pesto Barilla με νέα παγκόσμια 360° καμπάνια
Η Pesto Barilla με νέα παγκόσμια  360° καμπάνια

Παρουσιάζει την ανανεωμένη της εμφάνιση και ταυτότητα

Η Barilla παρουσιάζει την ανανεωμένη Pesto Barilla, μέσα από μια νέα παγκόσμια 360° καμπάνια και ένα σύγχρονο τηλεοπτικό σποτ. Η νέα πολυδιάστατη καμπάνια έρχεται για να υπογραμμίσει την υπεροχή της Pesto Barilla και την επιθυμία της για τη δημιουργία ενός αυτόνομου brand στην κατηγορία των έτοιμων σαλτσών για ζυμαρικά.  Για να σηματοδοτήσει αυτήν την αλλαγή, η Barilla μέσα από τη νέα καμπάνια, φέρνει γύρω από ένα τραπέζι αντίθετες προσωπικότητες, που ξεπερνούν τις διαφορές τους, όταν τους προσφέρεται μία νόστιμη pasta al Pesto Barilla. Η σκηνοθεσία ανήκει στην Abbie Stephens. Η Pesto Barilla ενισχύει την ποιότητα των συστατικών της από 100% ιταλικό βασιλικό & Parmigiano Reggiano ΠΟΠ, ενώ χρησιμοποιεί βασιλικό αειφόρου καλλιέργειας.  Με την έναρξη της καμπάνιας, η Pesto Barilla παρουσιάζει και την ανανεωμένη της εμφάνιση και ένα νέο βάζο με έμφαση στην ευκολία χρήσης, καθώς πλέον το κουτάλι χωρά ολόκληρο στη συσκευασία, αποτρέποντας τη σπατάλη προϊόντος.  Τη νέα ταυτότητα σχεδίασε η εταιρεία Marimo. «H Pesto Barilla είναι η απόλυτη λύση, όταν άνθρωποι με διαφορετικό γούστο βρίσκονται γύρω από το ίδιο τραπέζι: η μοναδική γεύση της σάλτσας την καθιστά ως το απόλυτο problem-solver για κάθε περίσταση, καθώς μπορεί και κάνει τους πάντες χαρούμενους. Είναι η γεύση που όλοι αγαπούν», υποστηρίζει η εταιρεία. ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδο
  • MARKETING WEEK
  • ανανεωμένη
  • Pesto Barilla
  • νέα παγκόσμια 360° καμπάνια
  • εμφάνιση
  • ταυτότητα