Marketing Week
Καμπάνια της Heineken για work-life balance
Καμπάνια της Heineken για work-life balance

Ανοιχτήρι μπύρας που «κλείνει» όλα τα apps της δουλειάς

Το ζήτημα της ισορροπίας μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής θέτει στο επίκεντρο η Heineken, με μια νέα διαφημιστική ταινία. Με την υπογραφή της Publicis Worldwide, παρουσιάζει ένα ανοιχτήρι υψηλής τεχνολογίας που αυτόματα κλείνει όλες τις εφαρμογές της δουλειάς τη στιγμή που θα χρησιμοποιηθεί για να ανοίξει ένα μπουκάλι μπύρας. Το The Closer στρέφει την προσοχή στις αυξημένες απαιτήσεις που συνεπάγεται η «always-on» εργασιακή κουλτούρα, η οποία έχει ενισχυθεί ανησυχητικά τα τελευταία 2 χρόνια λόγω πανδημίας. «Ως brand, τασσόμασταν πάντα υπέρ της δημιουργίας στιγμών σύνδεσης με τους άλλους», σχολίασε ο Bram Westenbrink, Global Head της μάρκας. «Θέλουμε να πυροδοτήσουμε μια απαραίτητη συζήτηση γύρω από τη σημασία αντίστασης στην κοινωνική πίεση του να βρίσκεσαι συνεχώς απασχολημένος με τη δουλειά». Παράλληλα, η Heineken ενθαρρύνει τους εργαζόμενους στις ΗΠΑ να μπλοκάρουν τα ημερολόγιά τους στο τέλος της ημέρας με ένα Calendar Closer, ώστε να μην μπορεί κάποιος να προγραμματίσει συνάντηση μαζί τους μετά το τέλος του ωραρίου. Οι πρώτοι που θα το χρησιμοποιήσουν θα επιβραβευθούν με χρήματα ώστε να απολαύσουν χρόνο με φίλους και οικογένεια.
  • καμπάνια
  • MARKETING WEEK
  • Heineken
  • apps
  • ισορροπία
  • work-life balance
  • ανοιχτήρι μπύρας
  • δουλειά
  • προσωπική ζωή