Marketing Week
Δεκτικοί στις διαφημίσεις στο CTV οι Ευρωπαίοι
Δεκτικοί στις διαφημίσεις  στο CTV οι Ευρωπαίοι

Επιθυμούν εξατομίκευση χωρίς χρήση δεδομένων τους

Κατά μέσο όρο 3,5 πλατφόρμες streaming παρακολουθούν οι Ευρωπαίοι, με έναν στους τρεις να χρησιμοποιεί υπηρεσίες, που υποστηρίζονται από διαφήμιση. Αυτό έδειξε έρευνα των FreeWheel και Happydemics, με τη συμμετοχή μελών του κοινού της συνδεδεμένης τηλεόρασης σε Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία και Μ. Βρετανία. Συγκεκριμένα, το 59% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί τουλάχιστον μια συνδρομητική υπηρεσία video-on-demand (SVOD), όπως το Netflix και το Amazon Prime Video, ενώ το 38% διαθέτει, επίσης, πλατφόρμες, που υποστηρίζονται από διαφημίσεις (AVOD), όπως το Pluto TV. Σε ποσοστό 68%, οι χρήστες AVOD συμφωνούν ότι η δωρεάν πρόσβαση ήταν το μεγαλύτερο κίνητρο, ενώ το 36% ανέφερε την ποιότητα και την ποικιλία του περιεχομένου, με τις συγκεκριμένες πλατφόρμες να καταγράφουν την ισχυρότερη προσέλκυση χρηστών, που πληρώνουν για πολλές συνδρομητικές υπηρεσίες. Όσον αφορά τις προτιμήσεις για εξατομικευμένες τηλεοπτικές διαφημίσεις, το 37% δήλωσε ότι προτιμά διαφημίσεις που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά του, 30% μηνύματα που αντανακλούν τον τρόπο ζωής του και 23% brands που μοιράζονται τις αξίες του. Ωστόσο, το 62% των συμμετεχόντων υποστήριξε ότι δεν επιθυμεί να χρησιμοποιούνται τα προσωπικά του δεδομένα για εξατομίκευση. Πηγή: DailyFax Ελλάδος, WARC
  • TOP STORY
  • έρευνα
  • MARKETING WEEK
  • διαφημίσεις
  • CTV
  • Ευρωπαίοι
  • πλατφόρμες streaming
  • FreeWheel
  • Happydemics