Marketing Week
H Mattel λανσάρει νέα βιώσιμα προϊόντα
H Mattel λανσάρει νέα βιώσιμα προϊόντα

Διευρύνει τη γκάμα της με αυτοκινητάκι από 99% ανακυκλωμένα υλικά

Η εταιρεία παιχνιδιών Mattel, η οποία περιλαμβάνει σε επιλεγμένα προϊόντα Matchbox ανανεώσιμα πολυμερή, πιστοποιημένα από το πρόγραμμα Trucircle, της εταιρείας Sabic, προχώρησε στην ανάπτυξη βιώσιμων προϊόντων Matchbox. Για να στηρίξει τον στόχο της για 100% ανακυκλωμένα, ανακυκλώσιμα ή βιολογικής προσέλευσης πλαστικά υλικά, σε όλα τα προϊόντα και τις συσκευασίες της έως το 2030, η μάρκα παρουσίασε το Matchbox Tesla Roadster, το πρώτο αυτοκινητάκι κατασκευασμένο από 99% ανακυκλωμένα υλικά και πιστοποιημένο ως Carbon Neutral. Φέτος, δε, τα Matchbox παρουσιάζουν περισσότερα προϊόντα φιλικότερα προς το περιβάλλον, ενώ ενθαρρύνουν το «πράσινο» παιχνίδι με νέα EVs από brands όπως BMW, Nissan, Honda κ.ά., φορτηγό ανακύκλωσης από 80% βιολογικής προσέλευσης πλαστικά πιστοποιημένα από το ISCC, σετ παιχνιδιών Action Drivers από τουλάχιστον 40% βιολογικής προσέλευσης πλαστικά πιστοποιημένα από το ISCC, προϊόντα σχεδιασμένα για ανακύκλωση και ενημερωτικό βίντεο για τους γονείς για την εκπαίδευση των παιδιών σχετικά με τα EVs. «Στη Mattel, εστιάζουμε στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και συσκευασιών, οι οποίες είναι καλύτερες για τον πλανήτη μας, ενσωματώνοντας πιο βιώσιμα υλικά και στρατηγικές διαχείρισης προϊόντων, με επίκεντρο την προστασία του περιβάλλοντος και του κυκλικού σχεδιασμού», δήλωσε η Pamela Gill-Alabaster, Head of Global Sustainability στη Mattel. Πηγή: DailyFax
  • MARKETING WEEK
  • Mattel
  • νέα βιώσιμα προϊόντα
  • Matchbox Tesla Roadster
  • αυτοκινητάκι
  • 99% ανακυκλωμένα υλικά