Η Glossier γίνεται το πρώτο brand που θα πωλήσει τα προϊόντα του μέσα από το νέο offering του YouTube, shoppable Shorts.
Τον Φεβρουάριο, η πλατφόρμα ανακοίνωσε τον στόχο της να ενισχύσει την παρουσία της στο shoppable video, καθιστώντας τα shoppable shorts τις κυρίαρχες προτεραιότητές της για το 2022.
Μέχρι και τις 23 Ιουνίου, η Glossier θα λανσάρει το νέο της eyeliner No.1 Pencil, σε μία «Shoppable Shorts Challenge», διάρκειας 3 εβδομάδων.
Το πρώτο post του brand εγκαινιάζει την «πρόκληση», προσκαλώντας πάνω από 100 creators να δημιουργήσουν σχετικό περιεχόμενο στο δικό τους κανάλι με το hashtag, #WrittenInGlossier.
Το hashtag μεταφέρει τον καταναλωτή σε μια σελίδα όπου μπορεί να μάθει περισσότερα για το προϊόν.
Η ιδέα είναι πως, όταν η Glossier και οι influencers ποστάρουν τη δική τους προσέγγιση στην πρόκληση, όλα τα videos τους θα είναι shoppable, δημιουργώντας ένα viral αποτέλεσμα.
Σε περιοχές όπου η λειτουργία shoppable Shorts δεν είναι ακόμη διαθέσιμη, η μάρκα συνεργάζεται με τοπικούς influencers με ιδιωτικά shoppable links.
Η νέα δυνατότητα έρχεται σε συνέχεια του εβδομαδιαίου event «Holiday Stream and Shop», που υλοποιήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο, το οποίο συγκέντρωσε 2 εκ. views και 1,4 εκ. live messages.
Πηγή: DailyFax Ελλάδος,TheDrum