Marketing Week
LinkedIn - Νέα καμπάνια και εργαλεία  για Β2Β marketers
LinkedIn - Νέα καμπάνια και εργαλεία  για Β2Β marketers
Μια νέα καμπάνια, η οποία προβάλλει τα B2B εργαλεία marketing που διαθέτει, λάνσαρε το LinkedIn. H πλατφόρμα παρουσίασε, επίσης, μία νέα σειρά προϊόντων και υπηρεσιών, που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους B2B marketers και τους επαγγελματίες των πωλήσεων. Ανάμεσα σε αυτά, συγκαταλέγονται νέες πιστοποιήσεις δεξιοτήτων marketing, καθώς και νέες λειτουργίες στην πλατφόρμα Sales Navigator, που διευκολύνουν τους χρήστες να διαχειριστούν τις συμφωνίες και να ανανεώσουν τις πληροφορίες του λογαριασμού τους. «Οι Β2Β marketers λειτουργούν διαφορετικά, αλλά δουλεύουν σε έναν κόσμο που έχει φτιαχτεί για το Β2C», εξηγεί ο Jim Habig, Vice-President of Marketing του LinkedIn. Ενδεικτικά, σύμφωνα  με στοιχεία της πλατφόρμας, το 90%  των marketers αναγνωρίζει ότι το  brand-building είναι εξίσου σημαντικό για B2B και B2C brands για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Σύμφωνα με τον Jim Habig, οι νέες λύσεις διευκολύνουν τους επαγγελματίες στο B2B να διαχειριστούν το εγγενώς σύνθετο αγοραστικό ταξίδι, το οποίο στηρίζεται ιδιαίτερα στις σχέσεις, δίνοντάς τους παράλληλα τη δυνατότητα να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους στις καμπάνιες τους. «Είναι καιρός  να αποκτήσουν τη δική τους marketing εργαλειοθήκη, ειδικά για τις ανάγκες τους», σημείωσε ο Habig.   Πηγή: DailyFax Ελλάδος, TheDrum
  • TOP STORY
  • προϊόντα
  • επένδυση
  • νέα καμπάνια
  • υπηρεσίες
  • MARKETING WEEK
  • LinkedIn
  • Β2Β marketing
  • B2B marketers