Marketing Week
Σχεδόν 7 στους 10 καταναλωτές έκαναν διαδικτυακές αγορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Σχεδόν 7 στους 10 καταναλωτές έκαναν διαδικτυακές αγορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το online συνιστά το 57% των συναλλαγών λιανικής

Κατά 20% ενισχύθηκαν οι αγορές που προήλθαν από τα social media το 2021, σύμφωνα με την έρευνα της Wunderman Thompson Commerce, Future Shopper Report 2022. Όπως προκύπτει από τα ευρήματα, το 65% των καταναλωτών βίωσε την εμπειρία των διαδικτυακών αγορών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πέρυσι, με την ηλεκτρονική δαπάνη να ξεφεύγει από τα όρια του Amazon. Η έκθεση δείχνει ότι το 56% των καταναλωτών προτιμά να παραμένει στην πλατφόρμα όταν πραγματοποιεί την αγορά, αν και το 64% εξέφρασε την επιθυμία για ένα παγκόσμιο μονοπώλιο στο ηλεκτρονικό εμπόριο με επίκεντρο ένα online marketplace, όπως τα eBay, Mercado Libre και Rakuten. Η τάση τροφοδοτείται από την εντεινόμενη ζήτηση για ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες, που πλέον αντιπροσωπεύουν το 38% των ηλεκτρονικών αγορών, έναντι του 33% το περασμένο έτος. Το online συνιστά σήμερα το 57% των συναλλαγών λιανικής, με το 64% των πελατών να απαιτεί «πιο καινοτόμες» αγοραστικές εμπειρίες για να συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο. Εδώ, η εξυπηρέτηση πελάτη αποτελεί «κλειδί», με το 24% να αναμένει παράδοση εντός 2 ωρών και το 61% να προτιμά brands και retailers που αναδεικνύουν το purpose τους πέρα από την πώληση. Πηγή: DailyFax Ελλάδος, TheDrum
  • TOP STORY
  • αύξηση
  • νέα έρευνα
  • MARKETING WEEK
  • διαδικτυακές αγορές
  • μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Wunderman Thompson Commerce