Marketing Week
Η Ogilvy σχεδιάζει για τη Eurobank Κύπρου
Νέα outdoor καμπάνια για την κυπριακή αγορά
Η Ogilvy σχεδιάζει για τη Eurobank Κύπρου
Μία κολοκύθα που μεταμορφώνεται σε άμαξα, σύννεφα που αλλάζουν μορφή για να γίνουν νερό, άνθη που μετατρέπονται σε φρούτα.

Τα παραπάνω αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για την Ogilvy, κατά τον σχεδιασμό της νέας outdoor καμπάνια της για τη Eurobank Κύπρου.
Συγκεκριμένα, μέσα από μεταμορφωτικές αλλαγές, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα κάποιο καλύτερο αποτέλεσμα από την αρχική τους μορφή, η καμπάνια επιχειρεί να επικοινωνήσει την καινοτόμα φύση της τράπεζας και τη συνεχή εξέλιξη των προϊόντων της προς το καλύτερο.
Η καμπάνια αναπτύσσεται, προς το παρόν, στα αεροδρόμια της Λάρνακας και της Πάφου, ενώ εντάχθηκε στη λίστα Ads of the world.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος
 

  • Ogilvy
  • Eurobank Κύπρου
  • νέα outdoor καμπάνια