Marketing Week
Ποιος είναι ο «ρυθμός» της τεχνολογίας;
Συνεργασία της Volvo με τον YouTube creator, Andrew Huang
Ποιος είναι ο «ρυθμός» της τεχνολογίας;
Μια πόρτα που κλείνει, το πορτ μπαγκάζ που ανοίγει, η έναρξη λειτουργίας του καθαρισμού αέρα, η ζώνη που ασφαλίζει. Μπορούν οι ήχοι αυτοί να γίνουν μουσική;

Η Volvo συνεργάστηκε με τον YouTube creator, Andrew Huang, για την προώθηση του νέου της μοντέλου XC60 Recharge Plug-in Hybrid και η καμπάνια «The Sounds of the Volvo XC60 Plug-in Hybrid», με την υπογραφή των Mindshare και Grey, περιλαμβάνει ένα μουσικό video με ήχους που προέρχονται αποκλειστικά από τη χρήση του αυτοκινήτου να έχουν μετατραπεί σε έναν χορευτικό, upbeat ρυθμό.


Ο Andrew Huang είναι μουσικός, μερικώς κωφός και έχει πάνω από 2 εκ. followers στο YouTube.
Μαζί με τη συνεργάτη του, μουσικό και παραγωγό, Keeley Bumford, πρωταγωνιστούν στο video, αναδεικνύοντας τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, «μεταφράζοντάς» τις παράλληλα σε μουσική.
Στόχος της μάρκας είναι η προσέγγιση ενός νεαρότερου, πολυεθνικού κοινού, που ενδιαφέρεται περισσότερο για το design και την τεχνολογία και το οποίο μπορεί να μην είχε σκεφτεί στο παρελθόν ένα πολυτελές SUV ως επιλογή.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdAge
 

  • Volvo
  • συνεργασία
  • YouTube creator
  • Andrew Huang
  • καμπάνια