Marketing Week
Purpose Communications: O Δημήτρης Ιωαννίδης αναλύει το όραμα του για τη νέα εταιρεία επικοινωνίας
Το κενό στην αγορά, η σύμπραξη με την DeLeMa και η στρατηγική συνεργασία με τον «Hope For Children»
Purpose Communications: O Δημήτρης Ιωαννίδης αναλύει το όραμα του για τη νέα εταιρεία επικοινωνίας
Μέσω της Purpose Communications θα επιδιώξουμε να βοηθήσουμε εταιρείες να εξελιχθούν εντός και εκτός Κύπρου δηλώνει, σε συνέντευξη του στο boussiasnews, ο Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της νέας εταιρείας επικοινωνίας, Δημήτρης Ιωαννίδης.

Αναφέρεται, δε, στη δυναμική σύμπραξη που δημιούργησαν με την DeLeMa, καθώς και στη στρατηγική συνεργασία με τον ανθρωπιστικό οργανισμό «Hope For Children» CRC Policy Center.

•    Κύριε Ιωαννίδη, πρωταγωνιστείτε στον χώρο της επικοινωνίας εδώ και αρκετά χρόνια. Τι σας ώθησε να προχωρήσετε πλέον στο δικό σας επιχειρηματικό βήμα, δημιουργώντας την Purpose Communications; 
Η δημιουργία της δικής μου εταιρείας επικοινωνίας, βασιζόμενος στην πολυετή μου εμπειρία, αντίληψη και δυναμική, ήταν για πολλούς μια λογική εξέλιξη της επαγγελματικής μου πορείας και κατά καιρούς αρκετοί φίλοι, συνεργάτες και όχι μόνο με παρότρυναν προς ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Έφτασε λοιπόν η κατάλληλη στιγμή που ένιωσα πολύ πιο έντονα αυτή την ανάγκη να διαφοροποιηθώ από τα τετριμμένα και να αναδείξω την πιο ουσιαστική πλευρά της επικοινωνίας και κατ’ επέκταση του επιχειρηματικού κόσμου, με αποτέλεσμα να μιλάμε σήμερα για τη δημιουργία της Purpose Communications.
Ένα βήμα, που ξεκινά μετά από αρκετούς μήνες προγραμματισμού και αναζήτησης, κυρίως στο εξωτερικό, για τις τάσεις που κυριαρχούν στις ανεπτυγμένες αγορές ή αναμένεται να επικρατήσουν ευρύτερα στον κλάδο της επικοινωνίας σε παγκόσμια κλίμακα.
Όλα αυτά τα χρόνια που εργάζομαι στον χώρο, προσπαθούσα να μην μένω στα τετριμμένα και όπου μπορούσα, πρότεινα και εφάρμοζα καινούργιες πρακτικές, που αποδεδειγμένα είχαν θετικό αντίκτυπο στη στρατηγική του εκάστοτε πελάτη. 

•    Ποιος ήταν ο μεγαλύτερος προβληματισμός σας για τον κλάδο της επικοινωνίας σήμερα, με αποτέλεσμα να θελήσετε να δημιουργήσετε την Purpose Communications;
Είναι δεδομένο, και οι εταιρείες οφείλουν να το αντιληφθούν, ότι οι καταναλωτές επιζητούν περισσότερα από τις εταιρείες που υποστηρίζουν. Η παροχή ενός εξαιρετικού προϊόντος ή υπηρεσίας δεν είναι πλέον αρκετή. Αντίθετα, ο κόσμος, κυρίως οι νεότερες γενιές θέλουν να γνωρίζουν την υπευθυνότητα μιας εταιρείας απέναντι στους ανθρώπους της, την κοινωνία και το περιβάλλον. Θέλουν να γνωρίζουν τι πραγματικά πρεσβεύει και στηρίζει μια επιχείρηση. Το σημείο αυτό έρχεται πρωτίστως να στηρίξει η Purpose Communications, καλύπτοντας στρατηγικά τις ανάγκες αυτών των επιχειρήσεων που είναι έτοιμες να ανταποκριθούν σε αυτή τη νέα ζήτηση και ανάγκη των πελατών και συνεργατών τους. 

•    Στο νέο αυτό ξεκίνημα έχεις μαζί σου ως στρατηγικό συνεργάτη ένα από τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία της Κύπρου, τη DeLeMa. Πως προέκυψε αυτή η συνεργασία;
Με τη Δέσπω Λευκαρίτη υπήρχε εδώ και πολλά χρόνια μια αμοιβαία αλληλοεκτίμηση και όταν κάναμε την πρώτη μας αναγνωριστική συνάντηση πριν αρκετούς μήνες για να συζητήσουμε για μια ενδεχόμενη συνεργασία, μιλήσαμε αμέσως με τον ίδιο κώδικα και ευθύτητα, που προσωπικά επιζητώ από τους ανθρώπους. Πάντοτε εκτιμούσα την ειλικρίνεια και την ευθύτητα στους ανθρώπους, τόσο σε προσωπικό, όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Αυτή η ξεκάθαρη σκέψη και προοπτική μου κέντρισε το ενδιαφέρον και μετά από αρκετές συζητήσεις καταλήξαμε στο πλαίσιο, στο οποίο θα επικεντρωθεί η Purpose Communications και το πως, ως ένα ανεξάρτητο γραφείο, θα λειτουργήσει τόσο αυτόνομα, όσο και σε συνδυασμό με τις full service υπηρεσίες που προσφέρει η DeLeMa. 

•    Διαμορφώνεται μια ιδιαίτερη δυναμική μέσα από αυτή τη συνεργασία.
Σίγουρα. Ενώνοντας αυτή την εκτενή εμπειρία μας στον κλάδο, αλλά και έχοντας στο ενεργητικό μας συνεργασίες με εταιρείες κολοσσούς, εντός και εκτός Κύπρου, ως ομάδα πλέον μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μια ακόμη πιο ολοκληρωμένη και σωστά δομημένη προσέγγιση στη στρατηγική επικοινωνία. 

•    Δημιουργώντας το πλαίσιο της Purpose Communications, εντοπίσατε κάποιο κενό στην αγορά το οποίο έρχεστε με αυτή την πρότασή σας να καλύψετε; 
Επιδιώκουμε να καλύψουμε ένα κενό στην κυπριακή αγορά, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή, για στρατηγικές επικοινωνίες, που έχουν ως γνώμονα τους τον σκοπό, που κατ’ επέκταση θα διαμορφώσει τις πιο σημαντικές και ουσιαστικές συζητήσεις της καθημερινότητάς μας.
Από την αναδιαμόρφωση των πολιτικών Εταιρικής Υπευθυνότητας έως την προτεραιότητα στη Διαφορετικότητα, την Ισότητα και την Ενσωμάτωση και τη δημόσια υποστήριξη για τα ζητήματα που ενδιαφέρουν περισσότερο το προσωπικό, τους μετόχους, τους stakeholders και τους καταναλωτές, η έμπειρη ομάδα της εταιρείας μας προσφέρει ένα ευρύ φάσμα εξατομικευμένων υπηρεσιών που οδηγούν την επιχειρηματική ανάπτυξη και επιτυγχάνουν πραγματικά, μετρήσιμα αποτελέσματα.

•    Ποιες είναι οι βασικές υπηρεσίες που προσφέρει Purpose Communications; 
Η Purpose Communications προσφέρει μια ποικιλία εξατομικευμένων υπηρεσιών, όπως Corporate Reputation & Brand Purpose, Executive Profiling & Thought Leadership, ESG & Sustainability, Strategic Media Relations, Multi-platform brand storytelling & messaging, Advocacy & Campaigning, Stakeholder engagement, Specialised Events, Insight & Analysis. Προσαρμοσμένες για να ταιριάζουν στις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε πελάτη, οι εν λόγω υπηρεσίες, βάζουν τις επιχειρήσεις στο επίκεντρο της διαμόρφωσης των πιο σημαντικών συζητήσεων του σήμερα, με πραγματικό αντίκτυπο μέσω του σκοπού τους. Παράλληλα, θα επιδιώξουμε μέσω της Purpose Communications, αλλά και τη συναφή μας εμπειρία όλα αυτά τα χρόνια, να βοηθήσουμε πελάτες που το επιθυμούν, να εξελίξουν το πελατολόγιο και τις δραστηριότητες τους και εκτός Κύπρου, αφού η ανάπτυξη συνεργιών είναι μέρος των εξειδικευμένων υπηρεσιών που προσφέρουμε. Ήδη βρισκόμαστε σε επαφή με ανεξάρτητα γραφεία επικοινωνίας του εξωτερικού, έτσι ώστε να μπορούμε ανά πάσα στιγμή να ενισχύσουμε επικοινωνιακά τον οποιονδήποτε πελάτη θέλει να επενδύσει στην επέκταση των δραστηριοτήτων του και εκτός συνόρων.

•    Με το ξεκίνημα της Purpose Communications, ανακοινώθηκε παράλληλα η σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τον ανθρωπιστικό οργανισμό “Hope For Children” CRC Policy Center. Πως προέκυψε αυτή η συνεργασία; 
Για εμένα είναι αδιανόητο μια εταιρεία επικοινωνίας που έχει την υποδομή και την εμπειρία να μην στηρίζει με κάθε τρόπο ΜΚΟ που με τη σειρά τους ενισχύουν την κοινωνία και όχι μόνο. Τουλάχιστον στο DNA της Purpose Communications αυτό υπάρχει και χαρακτηρίζει τόσο εμένα, όσο και τη Δέσπω Λευκαρίτη ως προσωπικότητες. Στόχος μας είναι να δώσουμε χρόνο και ενέργεια για να στηρίξουμε ΜΚΟ με αποδεδειγμένο έργο και πορεία. Ένας από αυτούς είναι φυσικά και το “Hope For Children” CRC Policy Center, στο οποίο είμαι εδώ και χρόνια στο Senior Advisory Board και που στηρίζω με κάθε τρόπο τις προσπάθειες του. Είναι χαρά μου και τιμή μου που η σχέση μας αναπτύσσεται με τα χρόνια και που φυσικά μέσω της Purpose Communications θα αναδείξουμε περαιτέρω τη δουλειά του HFC και το ουσιαστικό αποτύπωμα του οργανισμού, με κύριο αποδέκτη τα παιδιά και την ευημερία τους. 
 

  • Purpose Communications
  • Δημήτρης Ιωαννίδης
  • στόχοι
  • εταιρεία επικοινωνίας
  • DeLeMa
  • σύμπραξη