Marketing Week
Η Yahoo εντείνει την επένδυση στο DOOH
Νέα features για καλύτερο targeting και measurement
Η Yahoo εντείνει την επένδυση στο DOOH
Απαντώντας στις απαιτήσεις των διαφημιζομένων γύρω από το performance του digital out of home (DOOH), η Yahoo διευρύνει τη συνεργασία της με την Adsquare, με στόχο τη βελτίωση του targeting και του measurement.

Η Yahoo διαμορφώνει το Identity Graph της με βάση data που έχουν συμφωνήσει να μοιραστούν οι χρήστες σε διαφορετικά κανάλια, όπως το mobile app της, το search και οι σελίδες που κατέχει ή διαχειρίζεται.
Όπως δηλώνει, δίνει τώρα τη δυνατότητα για «καμπάνιες με καλύτερο performance», χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία measurement audience scoring και footfall measurement.
Το εργαλείο audience scoring συνδυάζει mobile data κοινού με SDK data για να μετρήσει τα κοινά του DOOH, σε σχέση με το κοινό-στόχος του πελάτη, με βάση πληροφορίες που μπορούν να εξαχθούν από άτομα που βρέθηκαν στα σημεία σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές.
Επιπλέον, η προσθήκη για footfall βοηθά τους marketers να αντιληφθούν σε πόσους πελάτες έχουν αντίκτυπο οι καμπάνιες τους και πώς να προσαρμοστούν για να βελτιστοποιήσουν τα αποτελέσματα.
Σύμφωνα με τη Yahoo, τα data αυτά «υπερβαίνουν τα παραδοσιακά engagement KPIs».
Τα νέα features θα είναι διαθέσιμα για διαφημιζόμενους στην Ευρώπη.
 

  • Yahoo
  • επένδυση
  • DOOH
  • targeting
  • measurement