Τα social media μας έχουν μάθει να συλλέγουμε likes, το πλέον απαραίτητο, όμως, που πρέπει να φτιάξει το εστιατόριο είναι μια ποιοτική λίστα επαφών συλλέγοντας και ανανεώνοντας τις πληροφορίες, για πιο στοχευμένες καμπάνιες.
Πέρα από τα τυπικά δημογραφικά στοιχεία, το εστιατόριο καλό είναι να συλλέγει και άλλα στοιχεία, όπως η ηλικία, το γένος, ο τρόπος παράδοσης, οι διατροφικές συνήθειες των επαφών (vegan ή όχι για παράδειγμα) κ.ά.
Είναι πολύ χρήσιμη η δραστηριότητα στα social media, αλλά θα πρέπει να συγκεντρώνεται ενέργεια στο πώς θα συλλεχθούν οι σωστές πληροφορίες, όπως ονόματα, ημερομηνίες γέννησης πελατών, email ή προσωπικά τηλέφωνα, για να μπορείτε να επικοινωνείτε προσωπικά μαζί τους.
Οτιδήποτε κάνετε, θα πρέπει να παίρνετε ρητή συναίνεση, ώστε να συμφωνείτε με τη νομοθεσία GDPR.
Αποφύγετε τις μαζικές καμπάνιες συμβουλεύει το Tellody.
Οργανώστε τη στρατηγική μάρκετινγκ και αυτοματοποιήστε την με ιδέες όπως: καλωσόρισμα των νέων επισκεπτών, γιορτάστε με το κοινό σας σημαντικές ημερομηνίες, συγκεντρώστε σχόλια και ανταμείψτε τη συμμετοχή, δημιουργήστε στιγμές που αξίζει να μοιραστούν, μην παραλείπετε να ανεβάζετε τα νέα σας τακτικά, δημιουργήστε προσφορές και happy hours και, τέλος, σχεδιάστε εμπειρίες.
ΠΗΓΗ: Hotel & Restaurant Daily Ελλάδος