Marketing Week
Η Coca-Cola διατηρεί ψηλά την επένδυση στο marketing
Για τη «μακροπρόθεσμη υγεία» της εταιρείας
Η Coca-Cola διατηρεί ψηλά την επένδυση  στο marketing
Παραμένει σταθερή στη στρατηγική της δυναμικής επένδυσης στο marketing η Coca-Cola, η οποία ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να διατηρήσει τα επίπεδά της, το τελευταίο τρίμηνο του 2022, μετά από «σημαντική» αύξησή της το Q3.

Σύμφωνα με τον CEO, James Quincey και τον CFO, John Murphy, στόχος είναι η διασφάλιση της «μακροπρόθεσμης υγείας της εταιρείας», σημειώνοντας ότι η επένδυση στο marketing παραμένει καθοριστική για τη διαχείριση των τρεχουσών μακροοικονομικών προκλήσεων. 
Υποστήριξαν, επίσης, ότι η επιλογή αυτή έχει αποδώσει καρπούς, ειδικά σε brands, όπως η Sprite, η οποία αποτελεί πλέον μάρκα αξίας 1 δις δολαρίων.
Η Coca-Cola είδε, επίσης, τα τριμηνιαία έσοδά της να κινούνται ανοδικά κατά 10% στα 11,1 δις δολάρια, με την εταιρεία να αναμένει ετήσια ανάπτυξη οργανικών εσόδων 14-15%. 
«Επενδύουμε σε consumer facing marketing για να επιτύχουμε ένα φρέσκο ξεκίνημα για το επόμενο έτος», σχολίασε ο Murphy. 
Όπως αναφέρθηκε, αν και εντοπίζονται αλλαγές στις καταναλωτικές συμπεριφορές, ειδικά στην Ευρώπη, όπου το κοινό στρέφεται στις ιδιωτικές ετικέτες, υπάρχουν περιθώρια διεύρυνσης του μεριδίου της εταιρείας «μέσα από πειθαρχημένη κατανομή πόρων», αν και δεν αποκλείονται περικοπές στο marketing αν και όπου χρειαστεί.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, marketingweek.com
 

  • Coca Cola
  • marketing
  • σταθερή
  • επένδυση