Ο οργανισμός British Heart Foundation (BHF) συνεργάζεται με το Spotify για να εκπαιδεύσει οποιονδήποτε στην τεχνική της Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ) μέσα σε 15 λεπτά, στον ρυθμό των αγαπημένων του τραγουδιών.
Με την υπογραφή της Saatchi & Saatchi London, η καμπάνια Lifesaving Beats προσκαλεί τους χρήστες να μάθουν την πολύτιμη μέθοδο μέσα από την immersive πλατφόρμα του BHF, με «οδηγό» το soundtrack της επιλογής τους, με σταθερό ρυθμό 100-120 bpm.
Η ιδέα βασίζεται σε μια καμπάνια του ιδρύματος το 2012, που χρησιμοποίησε το τραγούδι Staying’ Alive, ενσωματώνοντας τώρα το στοιχείο του personalization, καθώς επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να επιλέξουν το κομμάτι που επιθυμούν, μέσω του microsite της που συνδέεται με το προφίλ τους στο Spotify.
To project υποστηρίζεται από καμπάνια σε digital και social, καθώς και με display και audio ads στο Spotify, ενθαρρύνοντας το κοινό να μοιραστεί την εμπειρία του.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdAge