Marketing Week
Το Netflix επανδρώνει τη διαφημιστική του ομάδα
Λίγο πριν το λανσάρισμα της AVOD εκδοχής του
Το Netflix επανδρώνει τη διαφημιστική του ομάδα
Λίγες μόλις ημέρες πριν από το λανσάρισμα της διαφημιστικά υποστηριζόμενης εκδοχής του, το Netflix χτίζει την ομάδα που θα βρίσκεται πίσω από το νέο offering.

Η Julie DeTraglia ορίστηκε Vice President, Ads Measurement Strategy, προερχόμενη από την Amazon, όπου υπηρετούσε ως Head of Strategy and Research του Amazon Sports.
«Το Netflix είναι εδώ και καιρό ηγέτης στο streaming, καινοτομώντας διαρκώς και θέτοντας τον πήχη για το industry και είμαι σίγουρη ότι και η διαφημιστική εμπειρία του θα είναι αντίστοιχη», δήλωσε η ίδια. 
Θα είναι υπεύθυνη για τις παγκόσμιες στρατηγικές measurement για τις διαφημίσεις, με στόχο την οικοδόμηση και εξέλιξη του ad business της πλατφόρμας, καθώς και για τη συνεργασία με τις DoubleVerify και Integral Ad Science.
Η DeTraglia θα έχει, επίσης, την εποπτεία της συνεργασίας με τη Nielsen για το εργαλείο Digital Ad Ratings στις ΗΠΑ.
Το Netflix προχώρησε, επίσης, σε σειρά προσλήψεων στο κομμάτι της διαφημιστικής πώλησης, τοποθετώντας τον Adam Gerber, προερχόμενο από την GroupM, στη θέση του Senior Director, Client Development.
Η Julie Green αναλαμβάνει Senior Director, Vertical Sales, ο Chris Smutny ορίζεται Senior Director, Sales Operations και η Nicole Sabatini Senior Director, Ad Partner Solutions.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdAge
 

  • Netflix
  • διαφημιστική ομάδα
  • λανσάρισμα
  • AVOD εκδοχή