Marketing Week
Interbrand: Η Apple κορυφαίο brand το 2022
Η Microsoft εκτοπίζει την Amazon από τη δεύτερη θέση
Interbrand: Η Apple κορυφαίο brand το 2022
Τη λίστα «Best global brands» για το 2022 δημοσίευσε το brand consultancy Interbrand.

Η Apple διατηρεί την πρώτη θέση ανάμεσα στα 100 κορυφαία brands, έχοντας αυξήσει κατά 18% ΥοΥ το brand value της στα περίπου 482 εκ. δολάρια.
Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η Microsoft, με εκτιμώμενη αξία τα 278 εκ. δολάρια, εκτοπίζοντας την Amazon στην τρίτη θέση.
«Στη Microsoft, πιστεύουμε πως η τεχνολογία μπορεί να συμβάλει στην ενδυνάμωση κάθε ανθρώπου και οργανισμού στον πλανήτη ώστε να επιτύχει περισσότερα», σχολίασε ο Executive Vice-President και Chief Marketing Officer της Microsoft Chris Capossela.
Μία ακόμη αξιοσημείωτη μεταβολή ήταν η είσοδος της Nike, για πρώτη φορά, στο top 10, αφήνοντας εκτός τα McDonald’s.
Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Google, Samsung, Toyota, Coca-Cola, Mercedes-Benz και Disney.
Η συνολική αξία των 10 κορυφαίων brands υπερβαίνει τη συνολική αξία των υπόλοιπων 90 που περιλαμβάνονται στη λίστα.
Η μεθοδολογία εκτίμησης της Interbrand στηρίζεται σε διαφορετικές αναλύσεις, μεταξύ των οποίων του ρόλου που παίζει το brand στις αγοραστικές αποφάσεις, της ανταγωνιστικής ισχύος του και της ικανότητάς του να δημιουργεί πιστότητα και να διασφαλίζει βιώσιμη κερδοφορία για το μέλλον.
Η έρευνα καλύπτει την περίοδο Ιούνιος 2021-Μάιος 2022.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, TheDrum
 

  • Interbrand
  • λίστα
  • «Best global brands»
  • Apple
  • πρώτη