Ακόμη και ένα μόνο fake review μπορεί να προκαλέσει κυνισμό στους αγοραστές, με 3 στους 4 να υποστηρίζουν ότι εάν εντόπιζαν ένα τέτοιο περιστατικό θα τους έκανε να αμφισβητήσουν και τις υπόλοιπες κριτικές για την εταιρεία.
Το 81% των συμμετεχόντων, μάλιστα, δήλωσε ότι θα απέφευγε να χρησιμοποιήσει το brand και το 56% ότι δεν θα αγόραζε από το συγκεκριμένο brand ποτέ ξανά.
Επιπλέον, το 48% θα άφηνε μια αρνητική κριτική και το 16% θα προχωρούσε σε κάποιο σχετικό post στα social media.
Παράλληλα, 7 στους 10 επιθυμούν νέα standards για τον κλάδο του retail σε σχέση με τη διαχείριση των ψεύτικων κριτικών: σε ποσοστό 59% οι ερωτώμενοι πιστεύουν ότι μόνο επαληθευμένοι πελάτες θα πρέπει να μπορούν να αφήνουν κριτικές, ενώ το 49% ζητά από τους retailers να προχωρούν σε ελέγχους ημερησίως, προκειμένου να απομακρύνουν τα fake reviews.
Τέλος, το 27% τίθεται υπέρ της επιβολής προστίμου στις μάρκες, ύψους 21%-30% των εσόδων τους, εάν παραβαίνουν τους σχετικούς κανονισμούς.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Marketingweek.com