Marketing Week
Προβληματισμένοι οι marketers διεθνώς
Ανάγκη για απόδειξη του ROMI
Προβληματισμένοι  οι marketers διεθνώς

Καθώς οι επιχειρήσεις ανά τον κόσμο προετοιμάζονται για τις οικονομικές προκλήσεις, που προβλέπονται στο άμεσο μέλλον, οι CMOs καλούνται να επιτύχουν περισσότερα με λιγότερα και να αποδείξουν τη βραχυπρόθεσμη επιστροφή στην επένδυση marketing (ROMI), σύμφωνα με ερευνητικά δεδομένα του LinkedIn.
Στην πλειοψηφία τους (78%), οι B2B marketing leaders πιστεύουν ότι οι εταιρείες που διατηρούν ή αυξάνουν το marketing spend σε περιόδους αβεβαιότητας ανακάμπτουν ταχύτερα.
Η πρόκληση είναι να πείσουν τους CFOs για αυτό.
Με δεδομένο ότι οι business leaders στρέφονται στην περικοπή της επένδυσης σε marketing και διαφήμιση, το 90% δηλώνει ότι η κατανόηση των CFOs γύρω από το ROMI είναι καθοριστική.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα τρία τέταρτα (77%) των B2B CMOs παγκοσμίως νιώθει υπό πίεση για να αποδείξει ότι οι καμπάνιες έχουν υψηλότερο ROI βραχυπρόθεσμα, ενώ οι CMOs γενικότερα ανησυχούν ότι η αβεβαιότητα θα τους αναγκάσει να λειτουργούν περισσότερο reactively και να περιορίσουν τις δημιουργικές καμπάνιες.
Όταν οι διαφημιζόμενοι «πάγωσαν» τη διαφήμιση για 1 χρόνο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 50%, ενώ προκειμένου να μείνουν top of mind, οι B2B marketers επιθυμούν να συνεχίσουν να εστιάζουν στο brand building, με το 67% να σχεδιάζει να διατηρήσει ή να αυξήσει το spend σε αυτό, το επόμενο εξάμηνο.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC
 

  • marketers
  • προβληματισμός
  • ROMI
  • ερευνητικά δεδομένα
  • LinkedIn