Marketing Week
To AR αυξάνει την καταναλωτική δαπάνη - Έρευνα του Snap σε διαφορετικές αγορές
To AR αυξάνει την καταναλωτική δαπάνη - Έρευνα του Snap σε διαφορετικές αγορές

Την επίδραση των τεχνολογιών επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στην καταναλωτική συμπεριφορά μελέτησε έρευνα, που υλοποίησε το Snap, σε συνεργασία με την Breakthrough Research.
Η μελέτη διεξήχθη με τη συμμετοχή 7.500 ατόμων από τις ΗΠΑ, τη Μ. Βρετανία και τη Γερμανία για τις αγορές αυτοκινήτου, ομορφιάς, ψυχαγωγίας, μόδας, ταξιδιών και το λιανεμπόριο.
Κατέληξε στο ότι το AR βοηθά τους καταναλωτές να λάβουν ταχύτερα αποφάσεις, συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση των αγορών.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, καταγράφηκε αύξηση 24,9 δις δολαρίων στην ετήσια δαπάνη στον κλάδο προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς για τους καταναλωτές ηλικίας 13-40 ετών, για τις τρεις χώρες συνδυαστικά, όταν το AR ήταν μέρος της αγοραστικής εμπειρίας.
Ανάλογα είναι τα αποτελέσματα για τη βιομηχανία της μόδας, με το AR να επιφέρει αύξηση της κατανάλωσης, αξίας 11,2 δις δολαρίων, αλλά και για αυτήν των ταξιδιών.
Σύμφωνα με την πλατφόρμα, η αύξηση του spend οφείλεται στο ότι «το AR βοηθά τους καταναλωτές να νιώθουν μεγαλύτερη σιγουριά, καταλήγοντας να σχεδιάζουν μεγαλύτερα ταξίδια και να προσθέτουν επιπλέον add-ons».
Με την εισαγωγή του AR, οι Αμερικανοί αύξησαν τη μέση συνολική δαπάνη ενός ταξιδιού κατά 12% (225 δολάρια), οι Βρετανοί κατά 18% (292 λίρες) και οι Γερμανοί κατά 39% (481 ευρώ).

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC
 

  • AR
  • καταναλωτική συμπεριφορά
  • έρευνα
  • Snap
  • δαπάνη