Marketing Week
Αισιόδοξοι οι PR leaders για το 2023
Προβλέψεις για αυξημένη ζήτηση και κερδοφορία
Αισιόδοξοι οι PR leaders για το 2023

Αυξημένη κερδοφορία για τους επόμενους 12 μήνες προβλέπουν τα υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς των Δημοσίων Σχέσεων διεθνώς, σύμφωνα με το νέο World PR Report 2022-2023 του International Communications Consultancy Organisation (ICCO). 
Ο δείκτης αναμενόμενης κερδοφορίας διαμορφώθηκε στο 7.0 στα 10.0, ενισχυμένος από το 6.7 το 2021.
Στην έρευνα έλαβαν μέρος PR leaders, directors και ιδιοκτήτες agencies από Αφρική, Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ασία Ειρηνικό, Λατινική Αμερική, Βόρεια Αμερική και Μ. Βρετανία, οι οποίοι ανέφεραν αυξανόμενη ζήτηση από τους πελάτες για μια σειρά υπηρεσιών πέρα από τα παραδοσιακά PR, με δείκτη 6.5, έναντι 6.1 το 2021.

Έμφαση στο purpose
Σύμφωνα με τα ευρήματα, όλο και περισσότερες εταιρείες δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στο εταιρικό purpose (7.2 έναντι 6.9) και οι CEOs είναι περισσότερο συνειδητοποιημένοι γύρω από την εταιρική φήμη.
Το ESG βρίσκεται μεταξύ των δύο κορυφαίων πεδίων επένδυσης σε κάθε γεωγραφική περιοχή, με το πιο σημαντικό κοινωνικό ζήτημα φέτος να είναι η βιωσιμότητα και το περιβάλλον.
Προκλήσεις και ζητούμενα
Η διακράτηση ταλαντούχων ανθρώπων αναδείχθηκε ως η μεγαλύτερη πρόκληση και φέτος, ειδικά στις περιοχές APAC και Αφρική, ακολουθούμενη από την κινητοποίηση νεότερων υπαλλήλων και την ανάπτυξη junior προσωπικού.
Τα engagement metrics εμφανίζονται ως η μέθοδος measurement που ζητείται περισσότερο από τους πελάτες, ξεπερνώντας για πρώτη φορά και τα media clippings διεθνώς. 
Η χρήση και το awareness γύρω από τα εργαλεία της Association of Measurement and Evaluation of Communication (AMEC) έχουν αυξηθεί από το 2021, με το 20% να δηλώνει ότι τα χρησιμοποιεί συχνά. 

Διαφορετικότητα και ψυχική υγεία
Η έρευνα αποκαλύπτει ότι μόλις το 30% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι το industry αντανακλά τα εθνοτικά δημογραφικά της χώρας στην οποία αναπτύσσεται, ενώ το 79% των agencies παγκοσμίως διαθέτει πλέον πολιτική συμπερίληψης και διαφορετικότητας, ποσοστό που βρισκόταν στο 55% το 2021.
Επιπλέον, καταγράφηκε αύξηση 12% σε σχέση με πέρυσι στον αριθμό των συμμετεχόντων που ανέφεραν ότι βίωσαν κάποιο πρόβλημα ψυχικής υγείας. 

«Απαραίτητο το upskilling»
Ο Francis Ingham, Chief Executive της ICCO, δήλωσε: «Έχουμε παρατηρήσει ενίσχυση της σημασίας του ρόλου των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας.  Τα μέλη μας αναλαμβάνουν όλο και πιο σημαντικές ευθύνες στη συμβουλευτική, την καθοδήγηση, συχνά τη διαχείριση και την υλοποίηση περίπλοκων προγραμμάτων για τους οργανισμούς τους. Αλλά, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τις επικείμενες προκλήσεις, πρέπει να συνεχίσουμε το upskilling, την υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών και analytics, καθώς και τη μέτρηση της δουλειάς μας με προηγμένους τρόπους».

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος
 

  • PR leaders
  • προβλέψεις
  • 2023
  • κερδοφορία
  • αυξημένη ζήτηση
  • έρευνα
  • ICCO