Retail
ΗΠΑ: Ρεκόρ διαδικτυακών πωλήσεων κατά τη διάρκεια της «Black Friday»
ΗΠΑ: Ρεκόρ διαδικτυακών πωλήσεων κατά τη διάρκεια της «Black Friday»

Ξεπέρασαν τα 9 δις δολάρια οι διαδικτυακές αγορές στις ΗΠΑ, κατά τη διάρκεια της «Μαύρης Παρασκευής», καταγράφοντας νέο ρεκόρ, σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία λογισμικού υπολογιστών Adobe, η οποία παρακολουθεί τις πωλήσεις σε ιστότοπους καταστημάτων λιανικής πώλησης.
Οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις για την ημέρα αυξήθηκαν κατά 2,3%, σε ετήσια βάση, με τα ηλεκτρονικά είδη να συμβάλουν σημαντικά σε αυτό, καθώς οι διαδικτυακές πωλήσεις τους αυξήθηκαν κατά 221%, σε σχέση με τον μέσο όρο τον Οκτώβριο, σύμφωνα με την εταιρεία Adobe.
Τα παιχνίδια ήταν μια άλλη δημοφιλής κατηγορία για τους αγοραστές, με αύξηση των πωλήσεων τους κατά 285%, όπως και οι αγορές για εξοπλισμό γυμναστικής, που αυξήθηκαν κατά 218%.
Πολλοί καταναλωτές αγκάλιασαν ευέλικτα σχέδια πληρωμών την «Μαύρη Παρασκευή», καθώς συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν υψηλές τιμές και υψηλό πληθωρισμό.
Οι πληρωμές «αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα» (Buy Now Pay Later) αυξήθηκαν κατά 78%, σε σύγκριση με την περασμένη εβδομάδα, ξεκινώντας από τις 19 Νοεμβρίου, και τα έσοδα για αυτού του είδους της αγοράς αυξήθηκαν κατά 81% για την ίδια περίοδο.
Μερικά από τα αντικείμενα με την μεγαλύτερη ζήτηση στη φετινή χρονιά ήταν κονσόλες παιχνιδιών, ντρόουνς, Apple MacBooks, προϊόντα Dyson και παιχνίδια όπως Fortnite, Roblox, Bluey, Funko Pop! και Disney Encanto, σύμφωνα με τα στοιχεία.
Οι αγοραστές της «Μαύρης Παρασκευής» κατέγραψαν, επίσης, ρεκόρ για παραγγελίες μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς το 48% των διαδικτυακών πωλήσεων έγινε μέσω των «έξυπνων κινητών» (smartphone), σε σχέση με αύξηση 44% πέρσι.
Οι πωλήσεις ρεκόρ έρχονται μετά από μια ισχυρή ημέρα αγορών κατά την «Ημέρα των Ευχαριστιών», κατά την οποία οι καταναλωτές κατέβαλαν το ιστορικό ποσό των 5,29 δις δολαρίων μέσω αγορών από το διαδίκτυο, σημειώνοντας αύξηση 2,9%, σε ετήσια βάση.
Συνήθως, οι αγοραστές ξοδεύουν περίπου 2 μέχρι 3 δις δολάρια στο διαδίκτυο την ημέρα αυτή, σύμφωνα με την εταιρεία Adobe.
Για τους λιανοπωλητές, αυτοί οι αριθμοί μπορεί να είναι ένας πολλά υποσχόμενος δείκτης για τις επόμενες εβδομάδες.
Το καταναλωτικό κλίμα έχει αποδυναμωθεί τον περασμένο μήνα, καθώς ο πληθωρισμός κυμαίνεται κοντά σε υψηλά τεσσάρων δεκαετιών.
Η Adobe αναμένει ότι η Cyber Week, οι πέντε ημέρες από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως την Cyber Monday, θα δημιουργήσει περίπου 34,8 δις δολάρια σε διαδικτυακές δαπάνες.
Η Cyber Monday αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη ημέρα αγορών στο διαδίκτυο, με την εταιρεία να προβλέπει ότι οι πωλήσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τα 11 δις δολάρια.
 

  • Black Friday
  • ΗΠΑ
  • πωλήσεις
  • διαδίκτυο
  • ρεκόρ
  • έρευνα
  • Adobe