Marketing Week
Κόστος ζωής και περιβάλλον «περιορίζουν» τους καταναλωτές
Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της EY
Κόστος ζωής και περιβάλλον «περιορίζουν» τους καταναλωτές

Πιο «προσεκτικά» θα κινηθούν οι καταναλωτές φέτος τα Χριστούγεννα, τόσο από οικονομικής, όσο και από φιλικής προς το περιβάλλον πλευράς, αναφέρει η τελευταία έκδοση της έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index (FCI). 
Ενδεικτικά, 52% των ερωτηθέντων παγκοσμίως ξοδεύουν λιγότερα σε μη βασικά καταναλωτικά αγαθά, ενώ 44% θα χρησιμοποιήσουν λιγότερο εορταστικό φωτισμό και διακόσμηση στα σπίτια τους.
Τα ευρήματα διαπιστώνουν ότι οι δύο ισχυρότερες ομάδες καταναλωτών είναι οι Affordability first και Planet first, καθώς αντιπροσωπεύουν, η κάθε μία, το 25% του συνόλου των συμμετεχόντων. 
Μεταξύ άλλων, 58% ανησυχούν πολύ για το αυξανόμενο κόστος ζωής, 59% αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο της ζωής τους και 53% είναι πρόθυμοι να καλύψουν τις εμπειρίες που έχασαν λόγω της πανδημίας.
Επιπρόσθετα, 37% θα αγοράσουν λιγότερα τρόφιμα για εορταστικά γεύματα, για να αποφύγουν τη σπατάλη, ενώ 44% θα χρησιμοποιήσουν λιγότερο εορταστικό φωτισμό και διακόσμηση.
Το 67% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι δεν έχουν πρόβλημα να επισκευάζουν τα υπάρχοντά τους αντί να αγοράζουν καινούρια, με το 45% να δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για τη χρησιμότητα των προϊόντων που αγοράζουν.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος
 

  • καταναλωτές
  • κόστος ζωής
  • Χριστούγεννα
  • έρευνα
  • ΕΥ, Future Consumer Index (FCI)