Marketing Week
Διπλάσια αναμένονται τα διαφημιστικά έσοδα του TikTok το 2022
Οι ανταγωνιστές μένουν πίσω, σύμφωνα με την GroupM
Διπλάσια αναμένονται τα διαφημιστικά έσοδα του TikTok το 2022

Τα διαφημιστικά έσοδα του TikTok αναμένεται να σημειώσουν διπλασιασμό το 2022, ενώ τα ανταγωνιστικά social media καταγράφουν μειούμενη διαφημιστική ζήτηση, σύμφωνα με έκθεση του media agency GroupM.
Η έκθεση προσθέτει ότι η επιτυχία του TikTok ίσως είναι ένας από τους παράγοντες που προσελκύουν λιγότερη διαφήμιση εταιρείες, όπως οι Meta και Snap, ιδίως από τη στιγμή που δεν παρατηρείται αντίστοιχη πτώση σε εταιρείες, όπως η Microsoft, τις οποίες το TikTok δεν ανταγωνίζεται ευθέως.
Η έκθεση σημειώνει, επίσης, ότι το Twitter «παραμένει ερωτηματικό για πολλούς marketers» λόγω της αστάθειας που έχουν προκαλέσει οι πρόσφατες εξελίξεις στην πλατφόρμα, αν και, σύμφωνα με την GroupM, η πλατφόρμα αναλογούσε σε μόλις 1,2% των παγκόσμιων εσόδων ψηφιακής διαφήμισης το 2021, εξαιρουμένης της Κίνας.
Η GroupM αναμένει συνολική παγκόσμια διαφημιστική ανάπτυξη 6,5% για το 2022, από 8,4% που προβλεπόταν τον Ιούνιο και υποστηρίζει ότι η μείωση οφείλεται εν πολλοίς στην οικονομική επιδείνωση στην Κίνα.
Το 2023, προβλέπει ότι η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα σημειώσει ανάπτυξη της τάξεως του 5,9%. 

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, marketingweek.com
 

  • TikTok
  • διαφημιστικά έσοδα
  • έκθεση
  • GroupM
  • media agency