Marketing Week
Η Wunderman Thompson επενδύει στα metaverse brand experiences
Σε συνεργασία με τη The Sandbox
Η Wunderman Thompson επενδύει στα metaverse brand experiences

Η The Sandbox, εταιρεία decentralized gaming και θυγατρική της Animoca Brands, ανακοίνωσε την έναρξη στρατηγικής συνεργασίας με τη Wunderman Thompson του WPP, για την ανάπτυξη brand experiences στο metaverse.
Η συνεργασία θα επιτρέψει στη Wunderman Thompson να ενδυναμώσει τις μάρκες και τις κοινότητες των πελατών της μέσα από διαδραστικές εμπειρίες.
Στόχος είναι να αυξηθεί το engagement με φίλους και ακολούθους μέσω gamification mechanics, τα οποία γενικώς δεν διατίθενται στα παραδοσιακά social media.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας προβλέπεται upskilling χιλιάδων δημιουργικών και technologists της Wunderman Thompson, στον σχεδιασμό custom brand εμπειριών στο The Sandbox και στη χρήση εργαλείων VoxEdit και GameMaker για τη δημιουργία ψηφιακών assets.
Το νέο πρόγραμμα metaverse θα αποτελείται από τρία χωριστά tracks, για στελέχη, δημιουργικούς, και media experts και strategists.
Η δημιουργική αυτή μεταμόρφωση θα φέρει τη Wunderman Thompson στο προσκήνιο του digital engagement με επίκεντρο το Web3, ενώ παράλληλα θα βοηθήσει τα brands που χειρίζεται να βελτιστοποιήσουν τη συνάφειά τους σε αυτό το περιβάλλον.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος

  • Wunderman Thompson
  • metaverse brand experiences
  • συνεργασία
  • The Sandbox