Hospitality
ΕΤΑΠ Λάρνακας: Οι δράσεις για ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος το 2022
ΕΤΑΠ Λάρνακας: Οι δράσεις για ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος το 2022

Διάφορες δράσεις με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση και εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος της επαρχίας Λάρνακας, που αφορούσαν, μεταξύ άλλων, το φυσικό περιβάλλον και εμπλουτισμό της θαλάσσιας προστατευόμενης περιοχής, πραγματοποίησε για το 2022 η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας (ΕΤΑΠ).
Σε γραπτή ανακοίνωση της Εταιρείας αναφέρεται ότι «η ΕΤΑΠ προέβη κατά το 2022 σε πληθώρα πολυδιάστατων και ουσιαστικών δράσεων, με κύρια στόχευση την ποιοτική αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας καθώς και την προώθηση των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων σε στοχευμένες αγορές. Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν με τη στήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού και σε συνεργασία με τις Τοπικές Αρχές και τους Φορείς που απαρτίζουν την ΕΤΑΠ Λ/κας».
Συγκεκριμένα «στα πλαίσια του προγράμματος «Εμπλουτίζοντας και Πρασινίζοντας τις Παραλίες της Λάρνακας» το οποίο υλοποιείται εδώ και πέντε χρόνια και έχει φέρει σταδιακά πολύ θετικά αποτελέσματα, φέτος αναβαθμίστηκαν πλήρως τα γήπεδα beach volley-tennis στην παραλία των Φοινικούδων, δημιουργήθηκε παιχνιδότοπος στην παραλία Βορόκληνης και φυτεύτηκαν φοινικόδεντρα στον παραλιακό πεζόδρομο Βορόκληνης και στην παραλία αετοσανίδας στο Κίτι». 
Οσον αφορά το φυσικό περιβάλλον «βελτιώθηκαν με ξύλινο deck και μετατράπηκαν σε ενημερωτική εξέδρα τα εγκαταλελειμμένα σκαλιά υπερχείλισης στο μονοπάτι της Αλυκής Λάρνακας. Ταυτόχρονα στο τελικό στάδιο ολοκλήρωσης βρίσκεται και το Θεματικό Μελισσοκομικό Μονοπάτι στη Βαβατσινιά, ενώ η ΕΤΑΠ συνεισέφερε στη δημιουργία Μελισσόκηπου στο Μουσείο Μέλισσας και Κεντήματος στον Κάτω Δρυ».
Για τον εμπλουτισμό της θαλάσσιας προστατευόμενης περιοχής Λάρνακας, η Εταιρεία «εντός του 2022 τοποθέτησε αμφορείς κοντά στο ναυάγιο LEF1 με στόχο την αύξηση της βιοποικιλότητας του βυθού και την ενίσχυση του καταδυτικού ενδιαφέροντος».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση «στα πλαίσια της βελτίωσης του προϊόντος στα χωριά της επαρχίας, τοπιοτεχνήθηκε πάρκο στο κέντρο των Λευκάρων, τοποθετήθηκε αστικός εξοπλισμός στην Τόχνη και προστέθηκαν instagrammable παγκάκια σε Περβόλια και Χοιροκοιτία. 
Επιπρόσθετα, για το Ζύγι ετοιμάστηκε παραδοσιακή ψαρόβαρκα που θα τοποθετηθεί στην είσοδο του υπό κατασκευή Μουσείου Αλιείας, ενώ στο τελικό στάδιο βρίσκεται και η κατασκευή αντίγραφου του σημαντικότατου αρχαιολογικού ευρήματος της ταφικής στήλης από τους Γόλγους για το Καλλινίκειο Μουσείο Αθηένου.
Επίσης, «στο Μουσείο Μνήμης Καλαμουργικής Λιβαδιών έχει τοποθετηθεί θεματικό παγκάκι-έκθεμα εξωτερικού χώρου όπου το καλάμι «παγώνει» συμβολικά στον χρόνο και στη φθορά μέσω της ρητίνης». 
Τα τελευταία χρόνια, συνεχίζει η ανακοίνωση, «η ΕΤΑΠ Λάρνακας δίδει μεγάλη έμφαση στη ψηφιοποίηση των τουριστικών εργαλείων και ως εκ τούτου έχει εντός του 2022 επεκτείνει το καινοτόμο πρόγραμμα Larnaka Storytelling Statues με νέα αγάλματα που διηγούνται την ιστορία τους. Μεταξύ των νέων αγαλμάτων είναι ο Πάνας στο Καλλινίκειο Μουσείο Αθηένου, προστέθηκαν άλλα έξι Μουσεία στην πλατφόρμα διαδραστικής περιήγησης 360° Larnaka Virtual Museums, ενώ ετοιμάστηκε βίντεο και VR360 τρισδιάστατης εικονικής αναστήλωσης του αρχαιολογικού οικισμού της Καλαβασού, το οποίο τελεί υπό την τελική έγκριση του Τμήματος Αρχαιοτήτων».
Σημειώνεται ότι «εντατικό ήταν και το πρόγραμμα μάρκετινγκ της ΕΤΑΠ Λάρνακας και περιλάμβανε διαδικτυακή καμπάνια σε στοχευμένες αγορές, συμμετοχή σε εκθέσεις στο εξωτερικό, φιλοξενία δημοσιογράφων και οργανωτών ταξιδίων από το εξωτερικό, συνεχή ανανέωση της ιστοσελίδας-portal για την τουριστική Λάρνακα, προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έκδοση τριμηνιαίου e-Newsletter, προβολή μέσω νέων βίντεο και reels, branding της αίθουσας επιβατών στο Λιμάνι Λάρνακας καθώς και στελέχωση και επιτόπιες εκπαιδεύσεις της τουριστικής βιομηχανίας».
Στις δράσεις του έτους περιλαμβανόταν και στήριξη αθλητικών εκδηλώσεων ευρωπαϊκής/διεθνούς εμβέλειας με έμφαση σε αθλήματα στα οποία η Λάρνακα διαθέτει συγκριτικό πλεονέκτημα.
Επίσης, «ενέργειες που στόχο είχαν τη βελτίωση της εικόνας της Λάρνακας αφορούσαν μεταξύ άλλων και την εκστρατεία καταπολέμησης της ταμπελορύπανσης στα όρια των Δήμων Λάρνακας, Λιβαδιών και Κοινοτικού Συμβουλίου Βορόκληνης. Συνεχή επίσης ήταν τα διαβήματα του Προέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας για επίλυση των θεμάτων που επηρεάζουν άμεσα ή έμμεσα την τουριστική βιομηχανία της πόλης και επαρχίας».
Ακόμα η ΕΤΑΠ Λάρνακας «συμμετείχε σε πέντε Ευρωπαϊκά Προγράμματα καθώς και άλλα Δίκτυα που αφορούν ψηφιακό τουρισμό, ενδυνάμωση επιχειρήσεων φιλοξενίας στην μετά-πανδημική εποχή, τουρισμό για άτομα με αισθητηριακή αναπηρία και για πολιτιστικό τουρισμό».

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

  • ΕΤΑΠ Λάρνακας
  • δράσεις
  • 2022
  • τουριστικό προϊόν
  • αναβάθμιση