Marketing Week
Η Calvin Klein αποκαλύπτει τη νέα καμπάνια Calvins or Nothing με πρωταγωνιστή τον παίκτη του τένις, Carlos Alcaraz
Η Calvin Klein αποκαλύπτει τη νέα καμπάνια Calvins or Nothing με πρωταγωνιστή τον παίκτη του τένις, Carlos Alcaraz
Η Calvin Klein παρουσιάζει το τελευταίο κεφάλαιο της καμπάνιας Calvins or nothing με πρωταγωνιστή τον Νο. 1 στον κόσμο singles παίκτη του τένις, Carlos Alcaraz.

Συνεχίζοντας την καμπάνια που έκανε πρεμιέρα το Φθινόπωρο του 2022 με την ηθοποιό και τραγουδοποιό, Maya Hawke και τον επαγγελματία ποδοσφαιριστή, Romelu Lukaku, η καμπάνια Calvins or nothing  παρουσιάζει επιπλέον νέα ταλέντα με Calvin Klein Underwear, συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων αθλητών από όλο τον κόσμο.

Ένα παγκόσμιο αθλητικό φαινόμενο που σπάει τα ρεκόρ, ο Carlos αποτυπώνεται σε μια σειρά από ακατέργαστα, απογυμνωμένα πορτρέτα και βίντεο, σκηνοθετημένα από την Gray Sorrenti. 

Τα δυναμικά ασπρόμαυρα γραφικά τονίζουν τη δύναμη και την αυτοπεποίθηση του Carlos, ενώ υπενθυμίζουν τον έμφυτο αισθησιασμό που διαχέει το brand.

Ο Carlos απεικονίζεται με τα signature Modern Cotton, Cotton Stretch και Cotton Classic εσώρουχα, καθώς και με το νέο Classic Straight τζιν. Εμφανίζεται, επίσης, με επιλεγμένα στυλ από τη νέα συλλογή Εσωρούχων Calvin Klein 1996, η οποία θα είναι διαθέσιμη το επόμενο διάστημα. 

Με ασπρόμαυρες χρωματικές αποχρώσεις και μια επιλογή από τολμηρά prints, η συλλογή 1996 προσφέρει μια δυναμική ανανέωση στα classic κομμάτια του brand, επανασχεδιασμένα με νέα εμφάνιση και αίσθηση.

Η καμπάνια συστήνεται παγκοσμίως, με special extended περιεχόμενο που θα κάνει πρώτη εμφάνιση στα κοινωνικά δίκτυα της @calvinklein. 

Τα προϊόντα που εμφανίζονται στην καμπάνια θα είναι διαθέσιμα στο calvinklein.gr, στα καταστήματα Calvin Klein και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.  
 

  • Calvin Klein
  • καμπάνια
  • Calvins or nothing
  • Carlos Alcaraz
  • Δελτίο Τύπου