Retail
Τι θα δει η αγορά από τον σύγχρονο καταναλωτή, που πραγματοποιεί αγορές στο διαδίκτυο
Οι συμβουλές της Euromonitor International προς τους επαγγελματίες
Τι θα δει η αγορά από τον σύγχρονο καταναλωτή, που πραγματοποιεί αγορές  στο διαδίκτυο

Είναι δεδομένο πλέον, ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να εξοικονομούν χρόνο για τις αγορές τους, πραγματοποιώντας τες μέσω διαδικτύου.
Με αφορμή την συγκεκριμένη τάση, η οποία κυρίως έπειτα από τον ερχομό της πανδημίας, άνοιξε έναν νέο δρόμο δραστηριοποίησης για πολλές επιχειρήσεις της λιανικής του κλάδου τροφίμων και ποτών και όχι μόνο, η Euromonitor International δημοσίευσε έναν σχετικό οδηγό για τους επαγγελματίες, αποκαλύπτοντας τους ό,τι οφείλουν να αναμένουν από τον σύγχρονο καταναλωτή.

Αναγκαιότητα η ενίσχυση της αφοσίωσης των καταναλωτών στο brand
Σύμφωνα με τα δεδομένα της Euromonitor International, οι επιχειρηματίες οφείλουν να ενισχύσουν την αφοσίωση των καταναλωτών τους στο brand, καθώς ο μέσος καταναλωτής αντιμετωπίζει οικονομική αβεβαιότητα, με αποτέλεσμα να βάζει ως προτεραιότητα για τις αγορές του τις τιμές και όχι το brand.
Επιπλέον, μεταξύ άλλων, τονίζεται ότι η ευρεία ψηφιακή συνδεσιμότητα με τον καταναλωτή, θα προσφέρει περισσότερα ψηφιακά εργαλεία στη «φαρέτρα» μιας επιχείρησης, παράλληλα με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. 
Αξιοσημείωτο δε, το γεγονός ότι η αγορά θα δει μέσα στο 2023 και έπειτα, περισσότερες υπηρεσίες που δίνουν τη δυνατότητα ομαδικής αγοράς, κυρίως λόγω κρίσης του μέσου κόστους ζωής των καταναλωτών.
Επιπρόσθετα, οι καταναλωτές αναμένεται να εκτιμήσουν περισσότερο τα brands που δίνουν αξία στη γνώμη τους, ενώ η χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών εντός των εφαρμογών μιας επιχείρησης, θα πρωταγωνιστήσουν στο μέλλον.

Το 45 – 48% των παγκόσμιων καταναλωτών στο διαδίκτυο αναμένει καταναλωτικές εμπειρίες που είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες του
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Euromonitor International, το 41% των ψηφιακών καταναλωτών παγκοσμίως, επιθυμεί να ασχολείται ενεργά με τις επωνυμίες, ενώ το 55% της γενιάς των Millennials επιθυμεί να συνδεθεί με επωνυμίες με στόχο να συμβάλλει με τη γνώμη του στην καινοτομία προϊόντων.
Σημειώνεται, λοιπόν, ότι οι επωνυμίες μπορούν να εξασφαλίσουν την ικανοποίηση του καταναλωτή, δημιουργώντας προϊόντα που έχουν στο επίκεντρο τις ανάγκες του πελάτη.
Αξίζει να αναφερθεί ότι περίπου το 45 – 48% των παγκόσμιων καταναλωτών στο διαδίκτυο αναμένει καταναλωτικές εμπειρίες οι οποίες θα είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες του και επίσης, γύρω στο 41 – 42% αναμένει δώρα και προσφορές στις ηλεκτρονικές αγορές του.

Το παράδειγμα της αλυσίδας Starbucks
Η Euromonitor International, αναφέρει ως χρυσό παράδειγμα του κλάδου τροφίμων και ποτών την αλυσίδα Starbucks, καθώς μέσα από την εφαρμογή της, σημείωσε σημαντική αύξηση πωλήσεων. Ενδεικτικά, οι πωλήσεις της εταιρείας στις ΗΠΑ μέσω εφαρμογής αυξήθηκαν με ποσοστό πάνω από 400%, από το 2017 έως το 2022.

ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος

  • Euromonitor International
  • συμβουλές
  • επιχειρηματίες
  • αγορές
  • διαδίκτυο
  • καταναλωτής