Retail
Η Calvin Klein αποκαλύπτει την καμπάνια Άνοιξη 2023 με πρωταγωνιστές τους Aaron Taylor-Johnson, FKA Twigs, JENNIE, Kendall Jenner και Michael B. Jordan
Η καμπάνια Άνοιξη 2023 λανσάρεται από τις 20 Μαρτίου
Η Calvin Klein αποκαλύπτει την καμπάνια Άνοιξη 2023 με πρωταγωνιστές τους Aaron Taylor-Johnson, FKA Twigs, JENNIE, Kendall Jenner και Michael B. Jordan
Η Calvin Klein αποκαλύπτει την καμπάνια «Άνοιξη 2023» με ένα καστ παγκόσμιων αστέρων που φωτογραφήθηκαν από το διάσημο φωτογραφικό δίδυμο, Mert Alas & Marcus Piggott.

Η Calvin Klein αποκαλύπτει την καμπάνια  «Άνοιξη 2023»  με ένα καστ παγκόσμιων αστέρων που φωτογραφήθηκαν από το διάσημο φωτογραφικό δίδυμο, Mert Alas & Marcus Piggott. Η νέα καμπάνια συνεχίζει το concept Calvins or nothing αναδεικνύοντας τα πιο δυναμικά ταλέντα του κόσμου, απογυμνωμένα,  για να αναδείξουν την αυτοπεποίθηση και τον αισθησιασμό τους. Στην καμπάνια συμμετέχουν οι ήδη υπάρχοντες πρεσβευτές και φίλοι του brand, JENNIE, Kendall Jenner και FKA twigs, καθώς και οι Michael B. Jordan και Aaron Taylor-Johnson στις πρώτες τους καμπάνιες για την Calvin Klein. 

Η καμπάνια, που έχει τις ρίζες της στην αδιαπραγμάτευτη αυτοπεποίθηση, διοχετεύει τον αληθινό χαρακτήρα του κάθε ταλέντου. Η JENNIE αγκαλιάζει τον μινιμαλισμό και εμφανίζεται στην πιο απογυμνωμένη της εκδοχή. Η Kendall εμφανίζεται με αισθησιασμό, αποκαλύπτοντας την πιο προσωπική της πλευρά. Η FKA twigs ενσαρκώνει την καλλιτεχνία, παρουσιάζοντας ένα νέο ακυκλοφόρητο τραγούδι στην καμπάνια, μαζί με εικόνες που αποτυπώνουν τη χαρακτηριστική της κίνηση. Ο Michael B. Jordan αποπνέει αυτοπεποίθηση, επιδεικνύοντας την ενέργεια και το πάθος που τον ωθεί να είναι ο καλύτερος στην τέχνη του, ενώ η μαγνητική παρουσία του Aaron Taylor-Johnson αντηχεί σε όλες τις εικόνες.

Ντυμένοι με τα καινούργια εσώρουχα και τζιν, οι ηθοποιοί παρουσιάζουν ένα ευρύ φάσμα νέων στυλ για τη σεζόν. Στα εσώρουχα, οι πιο σπορ γραμμές περιλαμβάνουν τις νέες προτάσεις Athletic και Modern Cotton Performance, όπως τις είδαμε στον Michael B. Jordan και την FKA twigs, καθώς και τα νέα Modern Cotton bralettes που φοράει η JENNIE. Επίσης, στα εσώρουχα υπάρχουν οι νέες αισθησιακές επιλογές δαντέλας, όπως το Sheer Marquisette και το τριγωνικό σουτιέν Geo Lace, που το είδαμε στην JENNIE και την FKA twigs. Στα τζιν, τα εμβληματικά denim στυλ του  brand ανανεώνονται με νέα πλυσίματα και σιλουέτες εμπνευσμένες από τα 90s, όπως φαίνονται στους Aaron, Kendall και JENNIE, μαζί με ένα νέο σουτιέν από sculpted denim και ένα εξαιρετικά ψηλό cropped wide leg τζιν, που φοράει η Kendall. 

Η καμπάνια Άνοιξη 2023 λανσάρεται από τις 20 Μαρτίου, με πρόσθετο περιεχόμενο που θα κυκλοφορεί  στο Instagram, @calvinklein, καθ' όλη τη διάρκεια της εβδομάδας. Αγοράστε τα καινούργια items της συλλογής  στο calvinklein.gr, στα καταστήματα Calvin Klein και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης. 

Συντελεστές της καμπάνιας:
Mert & Marcus.

Editorial Credits: 
Calvin Klein
Social Media: @calvinklein

Σχετικά με την Calvin Klein: 

Η Calvin Klein αποτελεί συνώνυμο του σύγχρονου μινιμαλισμού και του self-expression χωρίς αναστολές. Με στόχο να εμπνεύσει και να εκφράσει προοδευτικά ιδανικά, ιδρύθηκε το 1968 και ακόμα και σήμερα αφυπνίζει τις αισθήσεις του κοινού και απελευθερώνει τη φαντασία του. Με το αμερικάνικο DNΑ να είναι εμφανές στη σαγηνευτική αισθητική του brand, η Calvin Klein πρωτοπορεί με τις τoλμηρές της καμπάνιες, αγκαλιάζοντας το διαφορετικό. Inclusive και diverse, αποτελεί μία από τις πρώτες εταιρίες που στήριξαν την LGBTQI+ κοινότητα, ενώ συνεχίζει να προωθεί πρότυπα φυσικής ομορφιάς, όπως αυτά γνώρισαν την απόλυτη δόξα στα 90s.

Το χαρτοφυλάκιο του brand περιλαμβάνει τις συλλογές CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear και Calvin Klein Performance

Σχετικά με τη SARKK:

Η SARKK ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Κύπρο, την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία. Από την 1η Ιουλίου 2019 ανέλαβε αποκλειστικός διανομέας και για το brand Calvin Klein στην Κύπρο, την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία.

Η στρατηγική ανάπτυξής της είναι βασισμένη στην omni-channel προσέγγιση. Τα προϊόντα και των δυο brand διατίθενται μέσω φυσικών καταστημάτων, συνεργασιών Shop-In-Shop, Οutlet καταστημάτων, ενός μεγάλου δικτύου πελατών χονδρικής, καθώς και μέσω των tommy.com και calvinklein.cy.

Η SARKK έχοντας πάντα ως στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.

  • Calvin Klein
  • καμπάνια