Η Digital Minds με περισσότερα από 10 χρόνια παρουσίας έχει συνεργαστεί με κορυφαίους digital Creators και brands προσθέτοντας στο portfolio της επιτυχημένες καμπάνιες και συνεργασίες που την ανέδειξαν σε «Influencer Agency of the Year» για τρεις συνεχόμενες χρονιές και στο #4 στη λίστα με τα Top Social Media Agencies της 10ετίας.
To TikTok δεν πλασάρεται ως ένα ακόμα Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης, αλλά μάλλον ως μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας.
Στο συγκεκριμένο Μέσο δεν μπαίνει κανείς για να δει τι κάνουν οι φίλοι του, αλλά για το περιεχόμενο. Με αυτή τη λογική λειτουργεί και ο αλγόριθμός του, ο οποίος θεωρείται εξαιρετικά ακριβής και τροφοδοτεί την περίφημη σελίδα For You. Σε μια τέτοια πλατφόρμα, λοιπόν, πώς μπορεί να επικοινωνήσει αποδοτικά ένα brand;
Καθώς η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών έχει οδηγήσει στην άνοδο των νηστίσιμων προϊόντων, τα brands προχωρούν σε νέα λανσαρίσματα, δημιουργικές καμπάνιες και συνεργασίες, εστιάζοντας στα στοιχεία μοναδικότητάς τους.
Την ιδέα του «ανήκειν σε ένα brand», η οποία αποτέλεσε και το κεντρικό θέμα του πιο πρόσφατου βιβλίου του, αναπτύσσει και εξηγεί ο Mark W. Schaefer στο MW.
Cross channel measurement, visibility, motion,communities, immersive περιεχόμενο και storytelling είναι μόνο κάποιες από τις λέξεις-κλειδί στο πλαίσιο της συζήτησης για την ανάπτυξη στρατηγικής στα social media. Και αυτό, παράλληλα με τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας AI και του αυτονόητου ζητούμενου της προσαρμογής της στο Facebook και το Instagram, αλλά και της περαιτέρω ενίσχυσης των κοινοτήτων και της ηθικής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.