Retail
Τουρκική αλυσίδα κτυπάει την πόρτα της ελληνικής αγοράς
Ρούχα της διατίθενται μέσα από μεγάλες διεθνείς και ελληνικές ψηφιακές πλατφόρμες αγορών
Τουρκική αλυσίδα κτυπάει την πόρτα της ελληνικής αγοράς
Μετά την LC Waikiki, την Penti και την Vakko, μία ακόμη τουρκική αλυσίδα ένδυσης, η Colin’s του ομίλου Eroglu κτυπάει την πόρτα της ελληνικής αγοράς και αναπτύσσει δίκτυο καταστημάτων.

Πριν από λίγες ημέρες συστάθηκε η εταιρεία ERK Greece Μονοπρόσωπη ΙΚΕ με μοναδικό μέτοχο την ERK Pazarlama Ve Giyim Sanayi Ticaret A.S., εταιρεία συμφερόντων του τουρκικού κολοσσού Eroglu Group. Ο όμιλος συγκαταλέγεται ανάμεσα στους μεγαλύτερους παραγωγούς ενδυμάτων στην Ευρώπη, με εξειδίκευση κυρίως στα denim, ενώ έχει ισχυρή παρουσία και στην λιανική μέσω της αλυσίδας Colin’s.

Σύμφωνα με το καταστατικό της νεοσύστατης εταιρείας, κύριο αντικείμενο της είναι το λιανικό εμπόριο ενδυμάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα και δευτερευόντως το λιανικό εμπόριο δερμάτινων ειδών και ειδών ταξιδιού με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου, το λιανικό εμπόριο ειδών ιματισμού και υποδημάτων με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου καθώς και το χονδρικό εμπόριο ενδυμάτων και υποδημάτων.

Η Collin’s δεν είναι άγνωστη στο ελληνικό κοινό καθώς τα ρούχα της διατίθενται μέσα από μεγάλες διεθνείς και ελληνικές (Koolfly, Politikos) ψηφιακές πλατφόρμες αγορών. Παράλληλα η τουρκική εταιρεία διαθέτει μικρή παρουσία και σε φυσικά καταστήματα κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Η Colin’s διαθέτει ισχυρή διεθνή παρουσία με πάνω από 600 καταστήματα σε 38 χώρες με τις τελευταίες εισόδους να αφορούσαν την Αίγυπτο και την Σερβία. Το σήμα που δημιουργήθηκε από τον όμιλο Eroglu το 1992 είναι ένα από τα πιο ισχυρά στη ρωσική αγορά, καθώς ένας στους δύο Ρώσους το επιλέγει ως μία από τις πιο δημοφιλείς μάρκες τζιν. Η θέση της ενισχύθηκε στην χώρα περαιτέρω μετά από την έξοδο αρκετών δυτικών σημάτων μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.

Η είσοδος της στην ελληνική αγορά είναι ένα από τα πρώτα βήματα επέκτασης στη Δυτική Ευρώπη. Παράλληλα με το Colin’s ο όμιλος Eroglu έχει αναπτύξει και ένα δεύτερο σήμα, το Loft, το οποίο διαθέτει παρουσία σε 13 χώρες. Μέχρι στιγμής είναι άγνωστο εάν κάνει σχέδια για επέκταση του στην Ελλάδα.

  • Colin's
  • retail
  • λιανικό εμπόριο
  • Ελλάδα
  • τουρκική αλυσίδα