Business Tech
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση των πελατών σας
Βελτιώστε την εξυπηρέτηση των πελατών σας
Για την πιο αποτελεσματική αλληλεπίδραση με υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες, μια καλύτερη πρακτική για τις εταιρείες είναι η χρήση ενός συστήματος Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM), το οποίο βελτιώνει σημαντικά τη διαχείριση, την παραγωγικότητα και τις επιχειρηματικές σχέσεις του οργανισμού.

Πιο συγκεκριμένα, τα εργαλεία CRM σάς βοηθούν να διαχειριστείτε αποτελεσματικά όλα τα στάδια και τις διαδικασίες που περιλαμβάνουν τον κύκλο επαφής με τους πελάτες σας. Συγκεκριμένα, κάθε τμήμα μπορεί να επωφεληθεί από μια ολιστική στρατηγική CRM, από το μάρκετινγκ έως τις πωλήσεις, το ηλεκτρονικό εμπόριο και την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς μπορεί να προσφέρει ανεκτίμητη βοήθεια με μια σειρά από σημαντικές εργασίες και λειτουργίες. Στόχος ενός CRM είναι να παρέχει σημαντικές βοήθειες, βελτιώνοντας διαδικασίες, βελτιώνοντας σχέσεις με τους πελάτες, αυξάνοντας τις πωλήσεις, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των πελατών σας και, συνολικά, αυξάνοντας την κερδοφορία.

Η αποτελεσματικότητα του CRM επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι, σύμφωνα με την Grand View Research, το 91% των εταιρειών με τουλάχιστον 10 υπαλλήλους το χρησιμοποιούν για καλύτερη αλληλεπίδραση με τους πελάτες, προκειμένου να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών. Αυτό είναι που καθιστά το CRM Analytics μία από τις πιο δημοφιλείς και ταχέως αναπτυσσόμενες τάσεις στην τεχνολογία CX. Όπως αποκάλυψε το Forbes, οι ομάδες πωλήσεων ξοδεύουν στην πραγματικότητα περίπου το 18% του χρόνου τους στο CRM, επομένως δεν είναι οι κορυφαίοι χρήστες του, όπως συνήθως πιστεύεται. Η ίδια έρευνα έδειξε ότι το 35,2% του χρόνου τους αφιερώνεται σε εργασίες που δεν έχουν να κάνουν με τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό δείχνει ότι όχι μόνο τα τμήματα πωλήσεων και μάρκετινγκ πρέπει να είναι στο CRM, αλλά αυτό το εργαλείο μπορεί να είναι επωφελές για κάθε τμήμα. Ένα εντυπωσιακό ποσοστό του 64% των εταιρειών βρίσκει τα εργαλεία CRM σημαντικά ή πολύ επιδραστικά, σύμφωνα με το LinkedIn, ενώ ειδικότερα οι ομάδες πωλήσεων έδειξαν 17% υψηλότερη ικανοποίηση από την εργασία. Η πιο γνωστή εταιρεία που σχετίζεται με την τεχνολογία CRM είναι η Salesforce, η οποία έχει περισσότερους από 150.000 πελάτες και κατέχει περίπου το 23% της αγοράς CRM. Η επιτυχία της Salesforce αποδεικνύεται στην ετήσια αύξηση των εσόδων της κατά 23,2%, όπως ανέφερε η Spring Engage. Αυτό συμβαίνει επειδή, σύμφωνα με το Salesforce, το λογισμικό CRM έχει τη δυνατότητα να βελτιώνει τις πωλήσεις κατά 29%, την ακρίβεια πρόβλεψης πωλήσεων έως και 32% και την παραγωγικότητα πωλήσεων κατά 39%.

Όπως είναι ευρέως γνωστό, η ικανοποίηση του πελάτη εξαρτάται από τη συνολική θετική εμπειρία του πελάτη και όχι από την απόδοση κάθε τμήματος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι συνδεδεμένες διαδικασίες, όπως συμφωνεί το 9,75% των αγοραστών, είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη άριστης εξυπηρέτησης πελατών και, ουσιαστικά, για τις αυξημένες πωλήσεις της εταιρείας. Την άποψη αυτή συμμερίζεται το 77% των πωλητών, οι οποίοι τάσσονται σθεναρά υπέρ της συνεργασίας με άλλα τμήματα. Αυτό συμβαίνει επειδή η ομάδα πωλήσεων ενός οργανισμού πρέπει να ενημερώνεται για τις καμπάνιες μάρκετινγκ, προκειμένου να είναι σε θέση να κατανοήσει σωστά τις ανάγκες των πελατών. Αυτό αντικατοπτρίζεται επίσης στο ποσοστό του 60% των επαγγελματιών πωλήσεων που επιβεβαιώνουν πώς οι συνεργατικές πωλήσεις έχουν ενισχύσει την παραγωγικότητα κατά περισσότερο από 25%.

Ταυτόχρονα, ένα σημαντικό ποσοστό 52% δηλώνει ότι η ενσωμάτωση CRM έχει αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις, αφού όλο το ταξίδι του πελάτη γίνεται πιο γρήγορο και πιο οργανωμένο και κατάλληλο λόγω της συνεργασίας των τμημάτων. Τέλος, αυτό που είναι επίσης απαραίτητο είναι η παροχή κατάλληλης εκπαίδευσης προκειμένου να έχουμε μια ισχυρή ομάδα αντιπροσώπων πωλήσεων που θα μπορούν να χρησιμοποιούν τεχνολογίες που ενισχύουν την παραγωγικότητα και να επιτυγχάνουν εξαιρετική δέσμευση πελατών που παράγει εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Στην πραγματικότητα, το 80% των ομάδων πωλήσεων με υψηλές επιδόσεις έχουν σημειώσει ότι η διαδικασία εκπαίδευσης πωλήσεων ήταν πολύ αποτελεσματική ή ακόμη και εξαιρετική.

Η λύση της Salesforce προσφέρει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα CRM, την Salesforce Customer 360, η οποία χρησιμεύει ως μια ολοκληρωμένη λύση CRM που συνδέει κάθε τμήμα της επιχείρησής σας. Το Salesforce διασφαλίζει ότι η εταιρεία σας χρησιμοποιεί τις απαιτούμενες τεχνολογίες για την κάλυψη των αναγκών της ενώ σας επιτρέπει να προσθέτετε χρήστες και λειτουργικότητα άμεσα και χωρίς κόπο. Με αυτήν τη λύση, η επιχείρησή σας θα επωφεληθεί από μια ενιαία, ασφαλή, ενοποιημένη εικόνα των πελατών, πράγμα που διασφαλίζει τη βέλτιστη εμπειρία κύκλου επαφής με αυτούς. Ταυτόχρονα, αυτή η πλατφόρμα μπορεί να προσαρμοστεί και να αναβαθμιστεί ομαλά, χωρίς να συνεπάγεται κανέναν κίνδυνο στη διαδικασία.

Εάν σκέφτεστε να εφαρμόσετε CRM και θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορεί να ωφεληθεί η επιχείρησή σας, η NetU είναι Συμβουλευτικός Συνεργάτης της Salesforce. Επομένως, μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν ειδικό του NetU στη διεύθυνση https://www.netugroup.com/contact-us/ , ο οποίος θα σας καλέσει ευχαρίστως, θα απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σας και θα σας δώσει τις λεπτομέρειες εφαρμογής εντελώς δωρεάν.

  • netu
  • NetU Consultants Limited
  • NetU Consultants
  • Διαχείριση Σχέσεων Πελατών
  • CRM