Marketing Week
Η TOMMY HILFIGER ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ DISNEY ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ DISNEY X TOMMY
Τα αμερικανικά icons "TOMMY HILFIGER" και "Disney" παρουσιάζουν τη νέα συνεργασία με μια συλλογή από κλασικά prep με μια πινελιά manga.
Η TOMMY HILFIGER ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ DISNEY ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ DISNEY X TOMMY
Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], ανακοινώνει τη νέα συνεργασία Tommy Hilfiger και Disney, με αφορμή τον εορτασμό της 100ης επετείου της Disney.

Για πρώτη φορά, ο Mickey και οι φίλοι του εισέρχονται στον θαυμαστό κόσμο του college prep , εμφανιζόμενοι σε κλασικά αρχειακά κομμάτια της TOMMY HILFIGER. Ο αγαπημένος χαρακτήρας και οι φίλοι του, όπως η Minnie Mouse, ο Pluto, ο Goofy, ο Donald Duck και η Daisy Duck, θα είναι σχεδιασμένοι σε manga, το δημοφιλές ιαπωνικό στυλ κόμικς κινουμένων σχεδίων.

"Μια εμβληματική επέτειος, μια εμβληματική μάρκα και μια συνεργασία με τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες της - δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να γιορτάσουμε μαζί με τους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο την 100ή επέτειο της Disney", δήλωσε ο Tommy Hilfiger. "Η σύμπραξη του Mickey and Friends με το DNA της μάρκας TOMMY HILFIGER ήταν μία από τις πιο διασκεδαστικές συνεργασίες μας μέχρι σήμερα και πρόκειται για μια συλλεκτική συλλογή αγαπημένων κλασικών prep κομματιών».

“Η Disney και η TOMMY HILFIGER είναι δύο αγαπημένα brands που έχουν επηρεάσει την κουλτούρα σε παγκόσμια κλίμακα", δήλωσε η Tasia Filippatos, Πρόεδρος της Disney Consumer Products, Games and Publishing. "Η συλλογή Disney x Tommy είναι ένας πραγματικός εορτασμός της 100ης επετείου της Disney και αναδεικνύει τη δημιουργικότητα και την αφήγηση ιστοριών για την οποία είναι γνωστές τόσο η Disney όσο και η TOMMY HILFIGER".

Σχεδιασμένη με δεξιοτεχνία και προσεγμένες λεπτομέρειες, η συλλογή Disney x Tommy επαναπροσδιορίζει τις κλασικές φόρμες με υπογραφή prep, με παιχνιδιάρικα μοτίβα και prints. Παραμένοντας πιστή στη διασκεδαστική φύση του Mickey, η συλλογή περιλαμβάνει ανδρικά, γυναικεία και  παιδικά κομμάτια, όλα με το manga makeover των εμβληματικών χαρακτήρων της Disney. Στη συλλογή συναντώνται παιχνιδιάρικες εκδοχές του πουκάμισου ράγκμπι, και του blazer, με λεπτομέρειες όπως ζακάρ, εκτυπώσεις του TH Monogram και την αλάνθαστη σιλουέτα του Micky. Ο Manga Mickey ξεφαντώνει μέσα από την χαρακτηριστική λωρίδα Ithaca στα πουκάμισα και τα shirt dresses, ενώ τα all-over prints παραπέμπουν στην αυθεντική τέχνη των καλλιτεχνών της Disney με κηλίδες μελανιού και χειροποίητα σκίτσα. Ένα πουά Minnie Mouse δίνει νέα πνοή σε μια μπλούζα κρίκετ και ένα υφαντό πουλόβερ.

Αυτή η συνεργασία αποτυπώνει το μακροχρόνιο πάθος του Tommy Hilfiger να συνεργάζεται με εμβληματικές προσωπικότητες της ποπ κουλτούρας, η επιρροή των οποίων εκτείνεται σε διάφορες γενιές.

Η συλλογή είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο κατάστημα TOMMY HILFIGER στο Mall of Cyprus, στο tommy.com, στο shopDisney.com, στο Disneyland Resort και στο Walt Disney World Resort.

Στην καμπάνια, που φωτογραφήθηκε από την Paola Kudacki, συμμετέχουν ο τραγουδοποιός Henry Lau, ο ηθοποιός Lucien Laviscount και τα μοντέλα Soo Joo Park, Stella Maxwell και Reign Judge. Οι ηθοποιοί συμμετέχουν σε μια ψηφιακή επίδειξη μόδας που ξεκινά στις παγκόσμιες κοινωνικές πλατφόρμες φορώντας τα παιχνιδιάρικα κομμάτια, καθώς περνούν μέσα από μια πρόσοψη της πανεπιστημιούπολης της Disney.

Φέρνοντας μια καινοτόμο και προσωπική πινελιά στην καμπάνια, μια AI-powered φωτογραφική εφαρμογή θα επιτρέψει στους θαυμαστές να ανεβάσουν την εικόνα τους για να μεταμορφωθούν σε έναν χαρακτήρα manga στην πανεπιστημιούπολη Disney x Tommy και να μοιραστούν το avatar τους στις κοινωνικές πλατφόρμες.

Η συλλογή λανσάρεται στις 7 Ιουνίου 2023 και περιλαμβάνει iconic items για άνδρες, γυναίκες και παιδιά.

Φίλοι και followers του brand καλούνται να γίνουν μέλη της κοινότητας και της συζήτησης στα social media, χρησιμοποιώντας τα #TommyHilfiger, #DisneyxTommy, και @TommyHilfiger.

Σχετικά με τη SARKK:

Η SARKK ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Κύπρο, την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία. Από την 1η Ιουλίου 2019 ανέλαβε αποκλειστικός διανομέας και για το brand Calvin Klein στην Κύπρο, την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία.

Η στρατηγική ανάπτυξής της είναι βασισμένη στην omni-channel προσέγγιση. Τα προϊόντα και των δυο brand διατίθενται μέσω φυσικών καταστημάτων, συνεργασιών Shop-In-Shop, Οutlet καταστημάτων, ενός μεγάλου δικτύου πελατών χονδρικής, καθώς και μέσω των tommy.com και calvinklein.cy.

Η SARKK έχοντας πάντα ως στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.

Σχετικά με την Tommy Hilfiger

Η TOMMY HILFIGER είναι από τα κορυφαία designer lifestyle brands στον κόσμο. Είναι διεθνώς αναγνωρισμένη για τον εορτασμό του classic American cool στιλ με ένα preppy twist, ενώ ανανεώνει και εμπνέει τους καταναλωτές από το 1985.  Μέχρι και σήμερα δημιουργεί εμβληματικό στυλ, το οποίο ζωντανεύει όταν συναντάται το κλασικό και το νέο, μαζί με ανθρώπους που διαμορφώνουν την κουλτούρα σε όλο τον κόσμο.

Το χαρτοφυλάκιο του brand περιλαμβάνει τις συλλογές TOMMY HILFIGER  και TOMMY JEANS

Ως η βασική συλλογή, η TOMMY HILFIGER αναγνωρίζεται παγκοσμίως για το γεγονός ότι εντάσσει το κλασικό αμερικανικό cool πνεύμα στην καρδιά της μάρκας. Η συλλογή προσφέρει μια ευρεία επιλογή σχεδίων σε περισσότερες από 25 κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένου ανδρικού, γυναικείου και παιδικού sportswear ρουχισμού (casual clothing), υποδημάτων και αξεσουάρ.Η σειρά TOMMY JEANS εμπνέεται από τα American denim classics με μια σύγχρονη και casual ματιά. Προσθέτοντας μια νεανική ενέργεια και ένα twist στην κληρονομιά του brand TOMMY HILFIGER, οι ανδρικές και γυναικείες συλλογές TOMMY JEANS επικεντρώνονται στο premium denim.

  • Tommy Hilfiger
  • 100 χρόνια
  • DISNEY X TOMMY
  • Disney