Marketing Week
Ακαδημία marketing δημιουργεί η Red Wolf
Συνέντευξη του Ηλία Αντωνιάδη, Γενικού Διευθυντή Red Wolf PR & Advertising
Ακαδημία marketing δημιουργεί η Red Wolf

Για τη δημιουργία της ακαδημίας της Red Wolf αλλά και  τη σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων που υποστηρίζονται ακαδημαϊκά από το κορυφαίο CIM-Cyprus Business School, αναφέρεται μεταξύ άλλων σε συνέντευξη του στην Boussiasnews o Γενικός Διευθυντής Red Wolf PR & Advertising, Ηλίας Αντωνιάδης.

Παράλληλα τονίζει ότι «αν και ολόκληρη η βιομηχανία της διαφήμισης έχει στηριχθεί στη ψηφιοποίηση και το digital advertising διαδραματίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στον τομέα της επικοινωνίας, στο κομμάτι που φαίνεται ότι υστερούμε είναι αυτό του personalization. Σήμερα καλούμαστε να δημιουργήσουμε εξατομικευμένη εμπειρία στον πελάτη».  Για να προσθέσει ότι Το digital marketing και το community management οφείλουν πλέον να προσαρμόζονται πλήρως στις αξίες του κοινού και να υιοθετούν πιο κοινωνική προσέγγιση. 

Σημειώνει, ότι η συμμετοχή στην Red Wolf Academy είναι δωρεάν για επαγγελματίες καθώς και για  νέους πτυχιούχους του τομέα της Επικοινωνίας. 

Ακολουθεί αυτούσια η συνέντευξη:

1/ Είστε πάνω από 25 χρόνια, στον τομέα της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης.Ποια πιστεύετε ότι είναι τα ζητούμενα που έχει να αντιμετωπίσει η Διαφήμιση το επόμενο διάστημα;

Την εποχή που ξεκίνησα την επαγγελματική μου διαδρομή, στην διαφήμιση μόλις είχε κάνει δειλά δειλά την εμφάνιση του το διαδίκτυο (όχι η διαδικτυακή διαφήμιση), είχαμε ξεκινήσει να επικοινωνούμε με email, αν και τις εκφωνήσεις των ραδιοφωνικών τις στέλναμε σε κασέτες και τις διαφημίσεις για να εκτυπωθούν στις εφημερίδες τις παραδίδαμε σε κάτι τεράστια films.   Δεν υπήρχε ακόμη η AGB οπόταν προγραμματίζαμε σχεδόν στα τυφλά, ενώ σίγουρα κανένας δε φανταζόταν την έκρηξη τόσο της τεχνολογίας όσο και του γενικότερου κόσμου του διαδικτύου, καθώς και τον αντίκτυπό που θα είχε στη καθημερινότητά μας.  Σήμερα τα κινητά μας τηλέφωνα, έχουν φτάσει στο σημείο να “μας ακούνε” και σκρολάροντας στα κοινωνικά δίκτυα, βομβαρδιζόμαστε από προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία μπορεί ουδέποτε να έχουμε αναζητήσει, αλλά κάποιοι πιστεύουν ότι χρειαζόμαστε.

Αν και ολόκληρη η βιομηχανία της διαφήμισης έχει στηριχθεί στη ψηφιοποίηση και το digital advertising διαδραματίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στον τομέα της επικοινωνίας, στο κομμάτι που φαίνεται ότι υστερούμε είναι αυτό του personalization. Σήμερα καλούμαστε να δημιουργήσουμε εξατομικευμένη εμπειρία στον πελάτη.  Το digital marketing και το community management οφείλουν πλέον να προσαρμόζονται πλήρως στις αξίες του κοινού και να υιοθετούν πιο κοινωνική προσέγγιση. 

Η εξατομικευμένη επικοινωνία σε καλεί να αξιολογείς την αντίδραση και αλληλεπίδραση που είχε το κοινό με το περιεχόμενο που του παρείχες, ώστε να το αναπροσαρμόσεις στις μελλοντικές σου δράσεις και να το κάνεις πιο χρήσιμο και στοχευμένο στα ενδιαφέροντα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του — εξυπηρετώντας ακριβώς αυτό που αναζητεί όταν ψάχνει γι 'αυτό.

Οι καταναλωτές προτιμούν τις επιχειρήσεις που τους προσφέρουν μια προσωπική επαφή - που δεν τους βλέπουν απλώς ως έναν αριθμό λογαριασμού ή μια ευκαιρία πώλησης, αλλά ως άνθρωπο.  Σε πρόσφατη έρευνα το 78% του κοινού δήλωσε ότι μια εξατομικευμένη επικοινωνία είναι πιο πιθανό να τους κάνει να αγοράσουν ξανά από μια εταιρεία. Απλές κινήσεις, όπως ένα τηλεφώνημα ικανοποίησης μετά την αγορά, η αποστολή ενός βίντεο με οδηγίες χρήσης ή το να ζητάμε από τους καταναλωτές να γράψουν μια κριτική, μπορούν να ενισχύσουν την αντίληψη για το brand.

Τα οφέλη της αποτελεσματικής εξατομίκευσης συνοψίζονται σε μια λέξη: αφοσίωση (loyalty). H εξατομίκευση οδηγεί σε δέσμευση και αυτή σε επαναλαμβανόμενη επαφή (αγορά, χρήση κλπ). 

Και μην ξεχνάτε οι πιστοί πελάτες σας … μιλούν για εσάς.

2/ Φέτος έχετε αναλάβει τη θέση του Γενικού Διευθυντή της Red Wolf PR & Advertising Agency. Τι έχετε να μας πείτε για αυτήν την ραγδαία αναπτυσσόμενη εταιρεία;

Η Red Wolf ιδρύθηκε το 2016 και μέσα σε 7 χρόνια κατάφερε να δημιουργήσει το δικό της ξεχωριστό στίγμα στον τομέα της επικοινωνίας τόσο στο νησί όσο και στο εξωτερικό.  Η ομάδα της Red Wolf σαν έτοιμη από καιρό, αποδεχόμενη με πάθος και προσήλωση την κάθε πρόκληση που ερχόταν αντιμέτωπη, υλοποίησε ένα μεγάλο εύρος επικοινωνιακών έργων που άφησαν το δικό τους αποτύπωμα ξεχωρίζοντας για την ευρηματικότητα, δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα τους.   Δεν είναι καθόλου τυχαίο που την τελευταία χρονιά η εταιρία εξασφάλισε δυο πολύ σημαντικές διακρίσεις.  Την εξαιρετικά σημαντική για τον πυρήνα της λειτουργίας της - το ανθρώπινο της δυναμικό - πιστοποίηση ως Great Place to Work® και την εξασφάλισή του κορυφαίου βραβείου “Event Marketer of the Year” στα Cyprus Event Awards 2022.   Οι δυο αυτές διακρίσεις ήταν η επισφράγιση της σκληρής δουλειάς αλλά και αφοσίωσης στον στόχο της ομάδας της Red Wolf PR & Advertising. Ενός οργανισμού που επενδύει σταθερά στο έμψυχο του δυναμικό με στόχο τη διατήρηση ενός υγιούς, ανθρωποκεντρικού, συμπεριληπτικού και ποιοτικού εργασιακού περιβάλλοντος, ενός περιβάλλοντος που παρέχει υψηλού επιπέδου συνθήκες εργασίας και διασφαλίζει την εξισορρόπηση προσωπικής-επαγγελματικής ζωής.

Η Red Wolf με γραφεία στην Λευκωσία και την Αθήνα,  αποτελεί ένα εργαστήριο Επικοινωνίας, Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων, μια πλατφόρμα συμβουλευτικών υπηρεσιών Εταιρικής Ανάπτυξης, Μάρκετινγκ και Ψηφιακού Μάρκετινγκ.

Στην Red Wolf η εξυπηρέτηση πελατών δεν αφορά ένα τμήμα της εταιρείας, αλλά όλη την εταιρεία.  Όλοι σε όποιο τμήμα κι αν ανήκουμε γινόμαστε ένα με τον πελάτη και ο κάθε ένας από εμάς κινητοποιεί την δική του εμπειρία, γνώση και εξειδίκευση στην υλοποίηση των αποδοτικότερων αποτελεσμάτων, ενεργοποιώντας τους πιο εξατομικευμένους μηχανισμούς πελατειακής εξυπηρέτησης.

Για την ομάδα της Red Wolf κάθε νέα πρόκληση αποτελεί μια αναμόχλευση πολυεπίπεδων επιλογών δράσης και προσδιορισμού της καταταλληλότερης διαδρομής που θα οδηγήσει στην κατάκτηση της κορυφής. 

Η Red Wolf PR & Advertising είναι εδώ για να σε βοηθήσει, να μεγιστοποιήσεις την εικόνα και την φήμη του brand σου, και να υλοποιήσεις τους στόχους που έχεις θέσει.   


3/ Η δημιουργία της ακαδημίας της Red Wolf αποτελεί σύλληψη μοναδικής ιδέας για τα δεδομένα της Κύπρου. Μιλήστε μας για τη σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων που υποστηρίζονται ακαδημαϊκά από το κορυφαίο CIM-Cyprus Business School;

H Red Wolf Academy, θα προσφέρει μια σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων στον τομέα του Marketing και της Διαφήμισης με επικέντρωση στην ψηφιακή εξέλιξη του κλάδου, και υποστηρίζεται ακαδημαϊκά από το CIM-Cyprus Business School, το κορυφαίο Business School στην Κύπρο.   Μια πρωτοβουλία στο πλαίσιο της κοινωνικής εταιρικής μας ευθύνης, να ενδυναμώσουμε τον χώρο της διαφήμισης και του marketing στην Κύπρο. Η διαρκής αναζήτηση της γνώσης και του καινούργιου είναι αυτό που μας ξεχωρίζει στην Red Wolf PR & Advertising και αυτό το σκεπτικό θέλουμε να μεταδώσουμε.   Στα εκπαιδευτικά σεμινάρια, ομιλητές θα είναι προσωπικότητες του χώρου της διαφημιστικής βιομηχανίας στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Η συμμετοχή στην Red Wolf Academy είναι δωρεάν για επαγγελματίες καθώς και για  νέους πτυχιούχους του τομέα της Επικοινωνίας.  Στον πιο κάτω σύνδεσμο μπορεί όποιος ενδιαφέρεται να κάνει την εγγραφή του για να ενημερώνεται για όλες τις δράσεις του Academy https://www.redwolf.com.cy/red-wolf-academy/

4/ Το παραδοσιακό μάρκετινγκ σήμερα βάλλεται από τη συνεχή ανάπτυξη των δυνατοτήτων του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στην Red Wolf PR & Advertising πώς συνδυάζεται το ψηφιακό με το παραδοσιακό μάρκετινγκ για την καλύτερη προβολή των επικοινωνιακών εκστρατειών των πελατών σας;

Θα ήταν λάθος να πιστεύουμε ότι ο ένας τύπος μάρκετινγκ δεν αλληλοσυμπληρώνεται από τον άλλο.  Πρώτο, και πιο σημαντικό είναι να κατανοήσουμε το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε και να συνειδητοποιήσουμε ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να το προσεγγίσουμε, ανιχνεύοντας και στοχεύοντας πάντα στην εξεύρεση του πιο ιδεατού και συνάμα value for money αποτελέσματος. 

Στην Red Wolf μέσω μιας ενδελεχής ανάλυσης της συμπεριφοράς των καταναλωτών, των τάσεων, και των διαθέσιμων καναλιών διάχυσης των μηνυμάτων, καθορίζουμε το ιδανικό πλάνο επικοινωνιακών δράσεων το οποίο θα επιτύχει τους στόχους που έχουν τεθεί σε συνεργασία με τον πελάτη.  

Παρακολουθούμε συνεχώς τις εξελίξεις στον τομέα και προσμετρούμε τις δυναμικές κάθε επικοινωνιακής δράσης σε σχέση με το κάθε brand που καλούμαστε να διαχειριστούμε. 

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ όπως το ραδιόφωνο και η τηλεόραση μπορεί να είναι εξαιρετικό για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας των brands καθώς και στην εξασφάλιση μαζικής απήχησης και συχνότητας, αλλά σίγουρα έχει μια πιο παθητική προσέγγιση μάρκετινγκ. Ταυτόχρονα όμως εξακολουθεί να θεωρείτε αξιόπιστο και να προσδίδει κάποιες φορές και μια υποσυνείδητη υπεραξία στο μήνυμα – «αφού αυτό το προϊόν διαφημίζεται στην τηλεόραση τότε είναι δυνατό!». 

Οι απαιτήσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ από την άλλη είναι, πολλαπλές. Τα εξειδικευμένα εργαλεία η τεχνογνωσία, οι δημιουργικές ιδέες και η ίδια η στρατηγική που εφαρμόζεται στον ψηφιακό κόσμο δημιουργούν πιο εξατομικευμένες απαιτήσεις και αποτελέσματα.

Ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά του digital marketing είναι η στόχευση. Ταυτόχρονα το διαδίκτυο προφέρει και απαιτεί πολυκαναλική παρουσία γιατί το κοινό είναι αυτό που επιλέγει τον τρόπο και το μέσο στο οποίο επιθυμεί να έρθει σε επαφή με συγκεκριμένο περιεχόμενό.

 Το ψηφιακό περιβάλλον επιτρέπει στο κοινό να αλληλοεπιδρά με τα brands που τον ενδιαφέρουν και αυτό βοηθάει στην δημιουργία μιας αμφίδρομης σχέσης, που στο παραδοσιακό marketing δεν υπάρχει.  Το κόστος στο digital marketing είναι σαφώς χαμηλότερο, αλλά και πιο ευέλικτο με έλεγχο στην απόδοση κάθε μικρής η μεγάλης προσπάθειας.  

Digital Marketing μπορεί να εφαρμόσει κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους, αρκεί να έχει μια σταθερή στρατηγική.  Στην Red Wolf PR & Advertising πιστεύουμε ότι το ποιοτικό περιεχόμενο, η σωστή στόχευση βάσει στρατηγικής και ένας βελτιστοποιημένος προϋπολογισμός μπορούν να κάνουν θαύματα για τις επιχειρήσεις, που έχουν αποφασίσει να επενδύσουν έξυπνα στο διαδίκτυο.

5/ Στα τόσα χρόνια εμπειρίας σας ποια θεωρείτε ότι είναι τα προσόντα που χρειάζεται κάποιος για να πετύχει σε ένα τόσο απαιτητικό χώρο όπως αυτός της διαφήμισης;

Η δουλειά μας απαιτεί μια σειρά δυνατοτήτων όπως διορατικότητα, εγρήγορση, δημιουργικό τρόπος σκέψης αλλά κυρίως προσαρμοστικότητα και ευελιξία στις διαρκώς μεταβαλλόμενες πτυχές και εξελίξεις του τομέα.  Η ενέργεια, η αισιοδοξία και το πάθος είναι τρία χαρακτηριστικά που χρειάζεται να έχει κάποιος που εργάζεται στον τομέα, να είναι κοινωνικός, καλοπροαίρετος, να διαθέτει τις απαραίτητες εμπειρικές γνώσεις ψυχολογίας και να κατέχει άριστα την τακτική να πείθει τους συνομιλητές του.  Μαζί με όλα τα πιο πάνω να είναι και συνεχώς “ακονισμένος” με στόχο την επαγγελματική του επιτυχία αλλά και της δουλειάς του. 

Κι αν σας φαίνονται κάπως πολλές όλες οι πιο πάνω δυνατότητες και χαρακτηριστικά, ας κάνουμε μια αναζήτηση στο ΑΙ …. μπορεί λέτε να μας προσφέρει λύσεις που θα καταφέρουν να αντικαταστήσουν τον πιο πάνω;