Retail
Πού αποδίδουν οι μηχανικοί τα ακριβότερα σέρβις οχημάτων
Οι λόγοι που οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, για αριθμό εξαρτημάτων δέχονται μόνο παραγγελίες, με συνέπεια τον διπλασιασμό του κόστους για τον τελικό πελάτη λόγω μεταφορικών
Πού αποδίδουν οι μηχανικοί τα ακριβότερα σέρβις οχημάτων
Δεν προλαβαίνουν να μετράνε τις πληγές τους οι καταναλωτές. Μέχρι να καλύψουν μία, ανοίγει άλλη, συρρικνώνοντας ακόμη περισσότερο το καθαρό τους εισόδημα. Ένα τσουνάμι αυξήσεων που έχει εκτινάξει τα πάντα στα ύψη. Ακόμα και το κόστος για τη μηχανική συντήρηση ή επιδιόρθωση των οχημάτων τους.

Όποιος παραλαμβάνει το αυτοκίνητό του από το συνεργείο πληρώνοντας τα ίδια χρήματα όπως προ μερικών μηνών και ιδιαίτερα σε σύγκριση με πέρυσι, για την ίδια εργασία, θα πρέπει να νιώθει ιδιαίτερα τυχερός. Ίσως και δυσεύρετος αν κρίνουμε από τη σωρεία αναφορών από πολίτες ότι πληρώνουν στους μηχανικούς από 20 έως και 40% περισσότερα για τακτικά ραντεβού.

Οι τελευταίοι από την πλευρά τους διευκρινίζουν πως οι νέες τιμές δεν οφείλονται στους ίδιους και στην επιβάρυνση του πελάτη για τα εργατικά, σημειώνοντας πως χρεώνουν τα ίδια ακριβώς ποσά όπως και πριν. Αποδίδουν δε τις αυξήσεις στα εισαγόμενα ανταλλακτικά. Τα εξαρτήματα και τα λάδια των οχημάτων, όπως αναφέρουν, ακρίβυναν από 30 έως 40% και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Δεν τα φέρνουν όλα
Στο να καταστεί το ακριβό, ακριβότερο, συνέτεινε επίσης και η αλλαγή τακτικής από πλευράς αντιπροσωπειών αυτοκινήτων, που διαθέτουν τα δικά τους οργανωμένα συνεργεία, σε σχέση με τα ανταλλακτικά που διατηρούν στις αποθήκες τους. Συγκεκριμένα, τα έχουν περιορίσει. Δεν τα φέρνουν όλα. Αφενός για οικονομία χώρου επειδή τα μοντέλα οχημάτων αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο, αφετέρου για οικονομικούς λόγους.

Χαμένος ο πελάτης
Ως εκ τούτου, για αριθμό ανταλλακτικών που δεν τα έχουν πλέον στο ράφι τους ή σε απόθεμα, οι αντιπροσωπείες δέχονται να εκτελούν μόνο παραγγελίες. Όταν αυτές διεκπεραιωθούν, ο τελικός πελάτης αντιλαμβάνεται πως έχει μετακυληθεί στην τσέπη του το -επίσης αυξημένο- κόστος για τα μεταφορικά. Σε κάποιες περιπτώσεις θα πληρώσει την παραγγελία του σε διπλάσια τιμή, από όσα θα του κόστιζε πέρυσι τέτοια εποχή.

Οι δύο αντιδράσεις
Όπως μας έχουν αναφέρει μηχανικοί, αρκετοί πελάτες τους πλέον δεν τηρούν με ευλάβεια τα προκαθορισμένα ραντεβού για αλλαγή λαδιού ή σέρβις του οχήματος τους, αποφασίζοντας συνειδητά να κόψουν περισσότερα χιλιόμετρα πριν επισκεφτούν το γκαράζ. Επίσης αριθμός πελατών επιλέγει να ζητά μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, επίσης για λόγους οικονομίας.

Τους προειδοποιούν
Οι μηχανικοί από τη μεριά τους όμως στέλνουν το μήνυμα στους ιδιοκτήτες των οχημάτων πως αν δεν αντιμετωπίζονται εγκαίρως τα όποια προβλήματα εντοπίζονται, με το σκεπτικό «όσον πάει», δεν θα αργήσουν να βρεθούν ενώπιον μιας πολύ χειρότερης -μηχανικά- κατάστασης, που θα την χρυσοπληρώσουν στο τέλος.

  • αυτοκίνητα
  • εξαρτήματα οχημάτων
  • σέρβις οχημάτων