Η Action Global Communications, το βραβευμένο ανεξάρτητo δίκτυo στρατηγικής επικοινωνίας και marketing, παρουσιάζει τα αποτελέσματα της μεγάλης κλίμακας έρευνας ‘Media Navigator by Action’, για τη χρήση των media, που διεξήγαγε σε συνεργασία με την εταιρεία 3GEM Research & Insights, στην οποία έλαβαν μέρος συνολικά 2,750 άτομα,
Η έρευνα διενεργήθηκε με στόχο την παροχή χρήσιμων insights για την ανάπτυξη στοχευμένων και αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας που ανταποκρίνονται στο σημερινό τοπίο των media. Καλύπτοντας επτά διαφορετικές αγορές εντός του δικτύου της Action (Κύπρος, Ελλάδα, Βουλγαρία, Καζακστάν, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ και Σαουδική Αραβία), η έρευνα εμβάθυνε στη χρήση και την κατανάλωση των MME (media consumption) από τους χρήστες καθώς και τη δημόσια εικόνα (public perception) που έχει το κοινό γι’ αυτά. Η έρευνα συμπεριέλαβε τόσο τα παραδοσιακά και τα ηλεκτρονικά MME, όσο και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Μερικές από τις τάσεις που ανέδειξε η έρευνα είναι οι ακόλουθες:
Τα ευρήματα της έρευνας ‘Media Navigator by Action’
Μέσω της έρευνας τονίζεται η σημασία της διεξοδικής κατανόησης τόσο του κοινού όσο και του τοπίου των ΜΜΕ σε τοπικό επίπεδο, με την ανάγκη για βαθιά κατανόηση των διαφορετικών και ιδιαίτερων πολιτισμικών στοιχείων μιας αγοράς, όπως είναι οι αξίες και οι πεποιθήσεις, να είναι υψίστης σημασίας για τη δημιουργία αλληλεπίδρασης με το εκάστοτε κοινό.
Μιλώντας με νούμερα, για την Κύπρο:
Όπως σημειώνει ο Κρις Χριστοδούλου, CEO της Action Global Communications, η πρώτη έρευνα της Action έρχεται σε μια περίοδο όπου το τοπίο στα μέσα εξελίσσεται ταχύτατα και οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους πολλές διαφορετικές επιλογές στον τρόπο που αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο, τα brands, αλλά και μεταξύ τους.
«Στο σύγχρονο, ταχέως εξελισσόμενο και δυναμικό περιβάλλον, είναι κρίσιμο για τα brands να προηγούνται των εξελίξεων και να κατανοούν τις ιδιαιτερότητες στις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις του κοινού τους,» δήλωσε ο κ. Χριστοδούλου. «Η βαθύτερη γνώση για τις συνήθειες και τις αντιλήψεις των καταναλωτών σήμερα θα δώσει στους decision-makers στο marketing και την επικοινωνία τη δυνατότητα να σχεδιάσουν αποτελεσματικές στρατηγικές και να κατανέμουν σωστότερα το διαθέσιμο budget. Η πλήρης κατανόηση των διαφορών της κάθε αγοράς είναι εξίσου σημαντική, καθώς η συμπεριφορά του καταναλωτή μπορεί να διαφοροποιείται σημαντικά ανά αγορά, όπως επιβεβαιώνει επίσης η έρευνά μας.»
«Η έρευνα ‘Media Navigator by Action’ παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τα brands που επιθυμούν να πλοηγηθούν στο σύνθετο και διαρκώς εξελισσόμενο media τοπίο», δήλωσε η Νατάσα Περδίου, Country Manager της Action Cyprus. «Η ευθυγράμμιση των στρατηγικών marketing και επικοινωνίας με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών παρέχει τη δυνατότητα στα brands να συσχετιστούν αποτελεσματικά με το κοινό τους και ως εκ τούτου, να έχουν χτίσουν ακόμη πιο στενούς δεσμούς μαζί του».
Ολόκληρη η έρευνα ‘Media Navigator by Action’ είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Action Global Communications: actionprgroup.com
Εδώ μπορείτε να δείτε το infographic για τα αποτελέσματα της έρευνας στην Κύπρο: https://actionprgroup.com/infographic-of-cyprus/