Retail
Ο «Γερμανός» εισέρχεται στην αγορά των μικρών οικιακών συσκευών
Μέχρι τώρα ειδικευόταν στα προϊόντα τεχνολογίας και στις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες
Ο «Γερμανός» εισέρχεται στην αγορά των μικρών οικιακών συσκευών
Στην αγορά των μικρών οικιακών συσκευών εισήλθε εδώ και λίγες ημέρες ο «Γερμανός», θυγατρική εταιρεία του ομίλου ΟΤΕ Cosmote, η οποία μέχρι τώρα ειδικευόταν στα προϊόντα τεχνολογίας καθώς και στις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.

Ο λόγος; Η κατηγορία των μικρών οικιακών συσκευών αναπτύσσεται ταχύτατα, με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, ενώ από την άλλη τα προϊόντα τεχνολογίας και οι υπηρεσίες, κυρίως επισκευής, έχουν αρχίσει να αναπτύσσονται σημαντικά και από άλλες αλυσίδες, συμπιέζοντας τα έσοδα της «Γερμανός» από αυτή τη δραστηριότητα.

Η αλυσίδα αν μη τι άλλο στοχεύει και στις αυθόρμητες αγορές, μέσα από τις συνδυαστικές πωλήσεις –το γνωστό cross selling– ποντάροντας στην αγορά κάποιας μικροσυσκευής από τον καταναλωτή που θα επισκεφτεί το ηλεκτρονικό της κατάστημα ή κάποιο από τα φυσικά της καταστήματα.

Δεν είναι τυχαίο ότι στην πρώτη σελίδα του ηλεκτρονικού της καταστήματος φιγουράρει μία συσκευή air fryer (φριτέζα αέρος) που αποτελεί αυτή τη στιγμή τη συσκευή με τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης στο σύνολο της αγοράς οικιακών συσκευών. Στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2023 οι μικρές οικιακές συσκευές σημείωναν, σύμφωνα με τα στοιχεία της GFK, ρυθμό ανάπτυξης 20,3%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της μηχανής αναζήτησης Bestprice.gr, στη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday 2023 οι πωλήσεις air fryer αυξήθηκαν κατά 214% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, αποτελώντας τη δημοφιλέστερη κατηγορία.

Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα οικονομικά αποτελέσματα, η εταιρεία «Γερμανός» το 2022 είχε κύκλο εργασιών 388,32 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 0,5% σε σχέση με το 2021. Τα λειτουργικά κέρδη είχαν διαμορφωθεί σε 24,47 εκατ. ευρώ, μειωμένα σε σύγκριση με το 2021 κατά 3,1%.

Πηγή: moneyreview.gr

  • Γερμανός
  • λιανικό εμπόριο