Marketing Week
Το Συνέδριο-“2nd FMCG Retail-In-Action”, «Βιώσιμος μετασχηματισμός και προσαρμοστικότητα σε ένα συνεχές μεταβαλλόμενο τοπικό και παγκόσμιο περιβάλλον»
Το Συνέδριο-“2nd FMCG Retail-In-Action”, «Βιώσιμος μετασχηματισμός και προσαρμοστικότητα σε ένα συνεχές μεταβαλλόμενο τοπικό και παγκόσμιο περιβάλλον»

H iMinder Academy, με την επιστημονική υποστήριξη των συμβούλων της iMinder, διοργανώνει το 2ο συνέδριο και έκθεση “2nd FMCG Retail-In-Action”, «Βιώσιμος μετασχηματισμός και προσαρμοστικότητα σε ένα συνεχές μεταβαλλόμενο τοπικό και παγκόσμιο περιβάλλον», την Τρίτη 5 Μαρτίου 2024 από 08:30 μέχρι 16:30, στο κτήμα Κουσιουμή.

Σε μια πρωτοφανή περίοδο ανάπτυξης και συγκράτησης κόστους ταυτόχρονα, το λιανεμπόριο της Κύπρου, σε όλο το φάσμα της αλυσίδας εξυπηρέτησης, καλείται να διαχειριστεί σοβαρές προκλήσεις όπως:

  • Ελλείψεις προσωπικού
  • Αυξήσεις τιμών
  • Αυξήσεις μισθών προσωπικού
  • Προστασία του περιβάλλοντος και της κοινωνίας (ESG)
  • Νέες οδηγίες Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη λειτουργία των Προσφορών κα
  • Καθυστερήσεις αφίξεων προϊόντων στην εφοδιαστική αλυσίδα
  • Επενδύσεις σε Κεντρικές Αποθήκες
  • Απαραίτητες επενδύσεις σε θέματα τεχνολογίας, υποδομών κα
  • Περιορισμένοι χρηματοοικονομικοί πόροι
  • Αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες των αγοραστών
  • Περιφερειακές και άλλες συγκρούσεις χωρών
  • Επιδράσεις της Παγκοσμιοποίησης στους αγοραστές και στην αγορά στο σύνολο

Την ίδια ώρα αναδεικνύονται ευκαιρίες που εντοπίζονται από αναπτυγμένες αγορές του εξωτερικού και μέσα από τις δράσεις σημαντικών Συνδέσμων και Φορέων της αγοράς. Πρωταγωνιστές της ανταγωνιστικότητας και της επιβίωσης των εταιρειών και οργανισμών είναι οι πυλώνες συνεργασία, παραγωγικότητα, αποδοτικότητα, εξυπηρέτηση, τεχνολογία, πληροφορία και εκπαίδευση.

Η νέα τάξη πραγμάτων της αγοράς, μέσα από τα πρωτοφανή αυτά φαινόμενα, θα αποτελέσουν το αντικείμενο ανάλυσης στο συνέδριο, μέσα από παρουσιάσεις, έρευνες αγοράς, πρακτικές εφαρμογές, συζητήσεις και λύσεις για τα σημαντικότερα θέματα, πρότυπα μοντέλα λειτουργίας και προβλέψεις για το μέλλον του τόπου.

Θεματικές Ενότητες:

•             ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Προκλήσεις και Ευκαιρίες στο Λιανεμπόριο FMCG.

•             ENOTHTA 2: Συνεργασία και Βέλτιστες Πρακτικές για Βελτιστοποίηση και Βιώσιμο Μετασχηματισμό στο Λιανεμπόριο.

•             ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης: «Οι προτάσεις για αντιμετώπιση των σημαντικών ζητημάτων» (ESG, Κόστη, Ευρωπαϊκές οδηγίες, Άνθρωποι, Ωριμότητα αγοράς κ.α.).

Το συνέδριο τελεί υπό την Αιγίδα:

  • Κυπριακού Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου (KEBE)
  • Κυπριακού Φορέα Εφοδιαστικής Αλυσίδας (ΚΥΦΕΑΣ)
  • Cyprus Payment Management Association (CPMA)
  • ECR Cyprus
  • GS1 Cyprus
  • Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου
  • Παγκύπριου Συνδέσμου Υπεραγορών

Χορηγοί:

  • Hellenic Bank,
  • 4 Sight Group 
  • Mas supermarkets
  • 1210 media

Για περισσότερες λεπτομέρειες:  https://www.riacyprus.com