Hospitality & Tourism
Άνοιγμα στη γερμανική τουριστική αγορά και στους ταξιδιωτικούς πράκτορες
Η ΕΤΑΠ Αμμοχώστου, με αντιπροσωπεία ξενοδοχείων και άλλων επιχειρήσεων της επαρχίας, συμμετείχαν στην έκθεση «ITB BERLIN 2024»
Άνοιγμα στη γερμανική τουριστική αγορά και στους ταξιδιωτικούς πράκτορες
Στη διεθνή τουριστική έκθεση στο Βερολίνο «ITB BERLIN 2024», η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 5 μέχρι και τις 7 Μαρτίου, συμμετείχε η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας (ΕΤΑΠ) Αμμοχώστου, μαζί με αντιπροσωπεία στελεχών ξενοδοχείων και άλλων επιχειρήσεων της επαρχίας.

Σε ανακοίνωση της ΕΤΑΠ Αμμοχώστου αναφέρεται ότι «κατά τη διάρκεια της έκθεσης οι εκπρόσωποι της Εταιρείας και οι επιχειρηματίες της περιοχής, είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν επαφές και συναντήσεις με κορυφαίους παράγοντες της γερμανικής τουριστικής αγοράς, με τουριστικούς πράκτορες που δραστηριοποιούνται σε σημαντικές για την Κύπρο τουριστικές αγορές, όπως αυτή της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου. Ακόμα είχαν συναντήσεις με εταιρείες τεχνολογικών λύσεων, καινοτομίας και προβολής στον τομέα του τουρισμού».

Προστίθεται ότι «μέσα από τις επαφές, πέραν από τις προκλήσεις που σαφώς έχει να αντιμετωπίσει η οικονομία της Γερμανίας, ο τουρισμός διεθνώς και κατ’ επέκταση και η Κύπρος το 2024, διαφάνηκε συγκρατημένη αισιοδοξία ότι οι τουριστικές ροές θα κινηθούν περίπου στα περσινά επίπεδα, με μια ενδεχόμενη μικρή μείωση".

«Καταγράφηκε επίσης ενδιαφέρον από πλευράς διοργανωτών ταξιδιών, όσον αφορά την περιοχή Αμμοχώστου, αφενός σε σχέση με ειδικές μορφές τουρισμού, όπως η πεζοπορία, η ποδηλασία, οι καταδύσεις, η γαστρονομία και ο τουρισμός υπαίθρου-αγροτουρισμός και αφετέρου σε ό,τι αφορά μαζικό τουρισμό για τους μήνες του καλοκαιριού», προστίθεται.

Στο πλαίσιο των επαφών της «η ΕΤΑΠ Αμμοχώστου έθεσε ως προτεραιότητα την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων ολόκληρης της περιοχής και τις διαφορετικές δραστηριότητες που μπορούν οι επισκέπτες να απολαύσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με ιδιαίτερη επικέντρωση στις οικογένειες με παιδιά, στα νεαρά ζευγάρια και σε επισκέπτες άνω των 55 ετών.

Προώθησε ιδιαίτερα την εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που δημιουργήθηκε για ευκολία του κάθε επισκέπτη, την εικονική περιήγηση με εικόνα και λεπτομέρειες για κάθε σημείο ενδιαφέροντος στην περιοχή Αμμοχώστου, όπως τις προσπάθειες ψηφιοποίησης του τουριστικού προϊόντος».

Ακόμα «δόθηκε έμφαση στις προσπάθειες ενδυνάμωσης της βιωσιμότητας στον τουρισμό, στοιχείο που αποτελεί μια από τις πιο κυριότερες τάσεις διεθνώς».

  • τουρισμός