Marketing Week
Εκστρατεία «Γιαγιά μου… σ’ ευχαριστώ!»
Η Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ & οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ στηρίζουν διαχρονικά την Κύπρια γιαγιά
Εκστρατεία «Γιαγιά μου… σ’ ευχαριστώ!»

Σε δημοσιογραφική διάσκεψη που πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα της Γιαγιάς,  η Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ και οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ παρουσίασαν την ετήσια εκστρατεία «Γιαγιά μου… σ’ ευχαριστώ!».  Η εκστρατεία είναι εμπνευσμένη από τη γιαγιά Κακουλλού, τη δημιουργό της συνταγής επιτυχίας, και σήμα κατατεθέν της Γαλακτοβιομηχανίας ΑΛΑΜΠΡΑ και των προϊόντων «ΑΛΑΜΠΡΑ» και «Η Γιαγιά».

Με  στόχο την οικονομική ενίσχυση ιδρυμάτων που φιλοξενούν και φροντίζουν άτομα τρίτης ηλικίας, η  εκστρατεία «Γιαγιά μου… σ’ ευχαριστώ!» εγκαινιάστηκε το 2018  και έκτοτε επιστρέφει κάθε χρόνο για να τιμήσει την προσφορά της γιαγιάς στην κοινωνία της Κύπρου.   Με την πολύτιμη συμβολή του καταναλωτικού κοινού, οι δύο εταίροι στήριξαν μέχρι στιγμής  το έργο έξι διαφορετικών ιδρυμάτων, προσφέροντας το συνολικό ποσό των  €30,000 – και συνεχίζουν. 

Στόχο για φέτος αποτελεί η ενίσχυση του πολυεπίπεδου έργου του  Συμβουλίου Κοινοτικού Εθελοντισμού (ΣΚΕ) Συμπλέγματος Κούρη-Ξυλούρικου, και συγκεκριμένα του Προγράμματος των Υπηρεσιών Ηλικιωμένων, το οποίο  έχει δημιουργηθεί για να καλύψει τις ανάγκες των κατοίκων των 12 κοινοτήτων του Συμπλέγματος (Άλασσα, Απαισιά, Κορφή, Λιμνάτης, Καπηλειό, Άγιος Μάμας, Τριμίκλινη, Λάνεια, Δωρός, Μονάγρι, Άγιος Γεώργιος και Συλίκου). Το συγκεκριμένο πρόγραμμα υλοποιεί ήδη δύο υποστηρικτικές υπηρεσίες κοινωνικής φροντίδας, την Κατ’οίκον Διανομή Ζεστού Φαγητού και την Υπηρεσία Κατ’οικον Φροντίδας, ενώ πλέον λειτουργεί πιλοτικά και η Υπηρεσία Μετάβασης, για άτομα με σοβαρές κινητικές και άλλες δυσκολίες. 

Κατά τη διάρκεια της δημοσιογραφικής διάσκεψης, οι δύο εταίροι κάλεσαν το κοινό να στηρίξει και φέτος την εκστρατεία, η οποία θα τρέξει από 28 Μαρτίου μέχρι 8 Μαϊου, σε όλες τις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ. Για την υλοποίηση των στόχων της εκστρατείας, μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις των προϊόντων Παραδοσιακό Πρόβειο Γιαούρτι 700 γρ, Παραδοσιακό Τρίμμα, Παραδοσιακό Χαλλούμι και Αναρή, της σειράς «Η Γιαγιά», θα διατεθεί για την ενίσχυση του σημαντικού έργου του φορέα. 

Τη δημοσιογραφική διάσκεψη χαιρέτησαν οι κυρίες Αναστασία Νάτσικα, Brand Manager της Γαλακτοβιομηχανίας ΑΛΑΜΠΡΑ και Νατάσα Κωνσταντινίδου, Διευθύντρια  Επικοινωνίας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης ΑΛΦΑΜΕΓΑ,  οι οποίες αναφέρθηκαν στους στόχους της εκστρατείας και στον σημαντικό ρόλο της γιαγιάς στην κοινωνία. Τέλος, ο κύριος Γιώργος Γεωργίου,  Πρόεδρος του Συμβουλίου Κοινοτικού Εθελοντισμού Συμπλέγματος Κούρη-Ξυλούρικου καλωσόρισε την πρωτοβουλία και ευχαρίστησε τους δύο εταίρους για την πολύτιμη στήριξή τους. 

Τη δημοσιογραφική διάσκεψη τίμησαν με την παρουσία τους συνεργάτες της Γαλακτοβιομηχανίας ΑΛΑΜΠΡΑ και των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, και μέλη εκπρόσωποι των ΜΜΕ.
 

  • Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ
  • Υπεραγορές Αλφαμέγα