Retail
Μία startup παρέχει την ακριβή ποσότητα φαγητού που θα χρησιμοποιήσει ο καταναλωτής
Χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη με στόχο να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων που αγοράζονται στο λιανικό εμπόριο αλλά καταλήγουν στις χωματερές
Μία startup παρέχει την ακριβή ποσότητα φαγητού που θα χρησιμοποιήσει ο καταναλωτής
Η σπατάλη τροφίμων είναι τόσο έντονη στις ΗΠΑ που περίπου το ένα τρίτο της ποσότητας που παράγεται καταλήγει στις χωματερές. Και αυτό έχει επιπτώσεις στην παραγωγή, στις συσκευασίες, στην αποθήκευση και την παράδοση, συμβάλλοντας επίσης αρνητικά στην κλιματική αλλαγή.

Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Science διαπίστωσε ότι η παραγωγή τροφίμων ευθύνεται για το 26% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Υπηρεσίες παράδοσης φαγητού όπως το HelloFresh, το Blue Apron και το EveryPlate επιχειρούν να το περιορίσουν αυτό, στέλνοντας στους καταναλωτές ακριβώς ότι χρειάζονται για συγκεκριμένες συνταγές.

Η τεχνητή νοημοσύνη
Ωστόσο, όπως γράφει το CNB, μία startup με έδρα τη Νέα Υόρκη που ονομάζεται Hungryroot προχωρά ένα βήμα παραπέρα: η εταιρεία, που μετρά ήδη 9 χρόνια ζωής, χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και παρέχει την ακριβή ποσότητα φαγητού που θα χρησιμοποιήσει ένας καταναλωτής.

Οι πελάτες απαντούν σε μια σειρά από ερωτήσεις σχετικά με τις προτιμήσεις και τις αντιπάθειές τους στα τρόφιμα, τις αλλεργίες και τους στόχους υγείας. Απαντούν επίσης σε ερωτήσεις για το πώς και πότε μαγειρεύουν. Λαμβάνοντας αυτές τις απαντήσεις, η τεχνολογία της Hungryroot συμπεραίνει ποιες συνταγές και είδη παντοπωλείου είναι οι καλύτερες για κάθε πελάτη.

«Το Hungryroot είναι εξ ολοκλήρου σχεδιασμένο για να σας προσφέρει μόνο τα τρόφιμα που θα χρειαστείτε για την εβδομάδα σας», είπε στο CNBC ο Ben McKean, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. «Και σας δίνει απλές συνταγές, ώστε να ξέρετε ακριβώς τι να κάνετε με αυτές, και ως αποτέλεσμα, η σπατάλη τροφίμων με τους πελάτες μας μειώνεται σημαντικά».

Η Hungryroot στέλνει στους χρήστες μια λίστα με το τι υπάρχει στο εβδομαδιαίο καλάθι τους, επιτρέποντάς τους να εγκρίνουν ή να αλλάζουν στοιχεία.

Η εταιρεία μπορεί να μειώσει και τα δικά της απόβλητα. Αν διαπιστώσει ότι ένας χρήστης δεν προτιμά το μπρόκολο και τα λαχανάκια Βρυξελλών και η εταιρεία τυχαίνει να έχει περισσότερα μπρόκολα στην αποθήκη της, αυτό θα προτείνει. Προσθέτει μάλιστα,  ότι αυτές οι διαδικασίες συμβάλλουν σε 80% λιγότερα απόβλητα τροφίμων στις εγκαταστάσεις της σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό σούπερ μάρκετ.

Η εταιρεία έχει συγκεντρώσει συνολικά 75 εκατομμύρια δολάρια.

Πηγή: OT.gr