Marketing Week
Η Singapore Airlines και η OpenAI συνεργάζονται για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και της αποδοτικότητας με λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η Singapore Airlines και η OpenAI συνεργάζονται για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και της αποδοτικότητας με λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η Singapore Airlines και η OpenAI συνεργάζονται για την ανάπτυξη και εφαρμογή προηγμένων λύσεων Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης (GenAI) για την αεροπορική εταιρεία, σηματοδοτώντας την πρώτη συνεργασία αυτού του είδους μεταξύ της OpenAI και ενός μεγάλου αερομεταφορέα.

Η τεχνολογία GenAI θα αξιοποιηθεί για την ερμηνεία κειμένου, ήχου, διαγραμμάτων και βίντεο, ενισχύοντας τις δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών της Singapore Airlines και εξορθολογίζοντας κρίσιμες επιχειρησιακές διαδικασίες. Στόχος είναι η βελτίωση της επιχειρηματικής αποδοτικότητας και η ενίσχυση της παραγωγικότητας του προσωπικού.

Η πρώτη φάση της συνεργασίας επικεντρώνεται στη βελτίωση του υπάρχοντος εικονικού βοηθού της εταιρείας, ο οποίος ήδη λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη και είναι διαθέσιμος μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Singapore Airlines. Στόχος είναι η δημιουργία μιας απρόσκοπτης και διαισθητικής εμπειρίας για τους πελάτες κατά το σχεδιασμό, την κράτηση και τη διαχείριση των ταξιδιών τους.

Ο αναβαθμισμένος ψηφιακός βοηθός θα προσφέρει έξυπνη και εξατομικευμένη υποστήριξη, βοηθώντας τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν ιδανικούς προορισμούς και να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις, με άμεση πρόσβαση σε σχετικές και επίκαιρες πληροφορίες. Παράλληλα, θα ενισχύσει τις δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης, απλοποιώντας τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία.

Παράλληλα, η Singapore Airlines στοχεύει στην περαιτέρω βελτιστοποίηση των επιχειρησιακών της διαδικασιών, ενσωματώνοντας τα εξελιγμένα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης της OpenAI στα υπάρχοντα συστήματά της. Με εργαλεία ικανά να λαμβάνουν υπόψη κανονιστικές απαιτήσεις, επιχειρησιακούς περιορισμούς και διαθεσιμότητα ανθρώπινου δυναμικού, η πλατφόρμα καθοδηγεί τον προγραμματισμό πληρωμάτων πτήσεων και άλλες σύνθετες εργασίες. Παρέχοντας αναλυμένα δεδομένα, το σύστημα διευκολύνει ταχύτερες και πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις, συμβάλλοντας στον εξορθολογισμό των λειτουργιών και στη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των πελατών.

Ο κ. Oliver Jay, Διευθύνων Σύμβουλος Διεθνών Υποθέσεων της OpenAI, δήλωσε: «Η Singapore Airlines είναι γνωστή για την ηγετική της θέση στην καινοτομία και τις υπηρεσίες. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε και θα διερευνήσουμε πώς η προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει την ταξιδιωτική εμπειρία, να ενδυναμώσει τους υπαλλήλους και να βελτιστοποιήσει πολύπλοκες λειτουργίες».

Ο κ. George Wang, Αντιπρόεδρος Πληροφορικής της Singapore Airlines, δήλωσε: «H συνεργασία με την OpenAI είναι αποτέλεσμα της δέσμευσης της Singapore Airlines για ψηφιακή καινοτομία και ηγετική θέση στον αεροπορικό κλάδο».