Σε μια εποχή όπου η ευελιξία, η ποιότητα και το προσιτό κόστος αποτελούν το ζητούμενο για κάθε επιχείρηση, ένας χώρος στη Λευκωσία έρχεται να δώσει τη λύση, με μια σταθερή παρουσία 10 ετών.
Αγαπητέ μου Παναγιώτη, πες μας, πώς προέκυψε η ιδέα για τη δημιουργία αυτού του χώρου στη Λευκωσία;
Η ιδέα για το My Office Business Center προήλθε από προσωπική ανάγκη κυρίως. Χρειαζόμουν έναν έτοιμο, πρακτικό χώρο για να δουλέψω, χωρίς να ασχοληθώ με ανακαινίσεις και αγορά εξοπλισμού. Και έτσι το 2016 ξεκινήσαμε με μόλις 3 γραφεία και 80 τ.μ. στον Στρόβολο.
Τι ανάγκες μπορεί να καλύψει ένας τέτοιου είδους χώρος; Απευθύνεται μόνο σε νέους επαγγελματίες ή γίνεται χρήση και από μεγάλες εταιρείες;
Τα γραφεία της My Office απευθύνονται σε όλους! Υπάρχουν χώροι που εξυπηρετούν μεγάλες εταιρείες αλλά φυσικά παρέχουμε και χώρους για ελεύθερους επαγγελματίες.
Οι υπηρεσίες μας είναι να προσφέρουμε τις ιδανικές συνθήκες εργασίας, καλύπτοντας όλες τις πρακτικές ανάγκες ενός γραφείου. Δηλαδή, οι συνεργάτες μας απαλλάσσονται πλήρως από τη δημιουργία, συντήρηση, καθαριότητα, ή ανακαίνιση του χώρου που τους φιλοξενεί.
Ένας από τους βασικούς άξονες του εγχειρήματος είναι η εξοικονόμηση κόστους, όπως αντιλαμβάνομαι. Ποια είναι τα λειτουργικά έξοδα που αποφεύγουν οι ενοικιαστές σας και πώς αυτό τους βοηθά;
Ένα βασικό πλεονέκτημα που συχνά παραβλέπεται είναι η πλήρης απαλλαγή από την ευθύνη και το απρόβλεπτο κόστος της συντήρησης. Οι συνεργάτες μας δεν επιβαρύνονται με έκτακτες δαπάνες για φθορές, καθαρισμό ή επισκευές του κτιρίου και του εξοπλισμού.
Η ευθύνη μας καλύπτει τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων όλων των σύγχρονων συστημάτων τεχνολογίας και ασφάλειας: από τον φωτισμό, τον συναγερμό και την πυρασφάλεια, μέχρι τη θυροτηλεόραση, τον έλεγχο πρόσβασης (access control) και την παρακολούθηση των κοινόχρηστων χώρων με κλειστό κύκλωμα (CCTV).
Ποιοι επαγγελματικοί κλάδοι φιλοξενούνται αυτή τη στιγμή στον χώρο;
Στη My Office έχουμε τη δυνατότητα να φιλοξενήσουμε εταιρείες και επαγγελματίες από κάθε κλάδο. Για παράδειγμα, αυτή την περίοδο συνεργαζόμαστε με εταιρείες τεχνολογίας, προγραμματιστές, διαφημιστές, δικηγόρους, ψυχολόγους, και διαιτολόγους, φιλοξενώντας ομάδες και επαγγελματίες από 1 έως και 50 άτομα. Οι χώροι μας προσαρμόζονται στις ανάγκες της κάθε ομάδας ή ατόμου. Έχουμε μικρά γραφεία από 8 τ.μ. για ένα άτομο, αλλά και μεγάλους χώρους μέχρι 200 τ.μ. για μεγάλες ομάδες.
Εκτός από την οικονομία, δίνετε ιδιαίτερη έμφαση και στην αισθητική του χώρου. Πώς επηρεάζει το περιβάλλον την παραγωγικότητα και τη δημιουργικότητα των επαγγελματιών;
Γνωρίζουμε πως το περιβάλλον εργασίας είναι το Α και το Ω για την καθημερινότητα και την απόδοση κάθε επαγγελματία. Γι' αυτό, για εμάς, η ποιότητα του χώρου δεν είναι πολυτέλεια, αλλά θεμελιώδης αρχή. Κάθε λεπτομέρεια, από την επίπλωση και την οργάνωση μέχρι την ασφάλεια των εγκαταστάσεων και των ανθρώπων μας, αποτελεί για εμάς βασική προτεραιότητα.
Πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να ενοικιάσει ένα γραφείο και τι περιλαμβάνει η παροχή;
Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και γρήγορη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας για μια ξενάγηση, είτε τηλεφωνικώς, είτε μέσω email ή της ιστοσελίδας μας ( www.myoffice.com.cy ). Αν υπάρχει διαθεσιμότητα, μπορείτε να ξεκινήσετε να εργάζεστε άμεσα, ακόμα και την ίδια ημέρα!
Η παροχή μας είναι “all-inclusive”, που σημαίνει ότι στην τιμή ενοικίασης περιλαμβάνονται τα πάντα:
Ποια είναι η άποψή σας για το υβριδικό μοντέλο εργασίας, όπου οι εργαζόμενοι συνδυάζουν την τηλεργασία με τη φυσική παρουσία στα γραφεία;
Βλέπουμε το υβριδικό μοντέλο εργασίας ως μια ξεκάθαρη ευκαιρία. Και αναγνωρίζοντας από νωρίς τις απαιτήσεις που απορρέουν από αυτό, έχουμε ενσωματώσει στη στρατηγική μας αποτελεσματικούς τρόπους εξυπηρέτησής του. Χάρη στην ευελιξία των χώρων μας, μπορούμε να εξυπηρετούμε μεγάλες εταιρείες, προσφέροντας λύσεις που καλύπτουν απόλυτα το μοντέλο εργασίας τους.
Ποιο είναι το όραμά σας για το μέλλον; Υπάρχουν σκέψεις για επέκταση ή περαιτέρω ανάπτυξη;
Το όραμά μας είναι απλό: να μεγαλώνουμε μαζί με τους συνεργάτες μας! Η επιτυχία τους είναι ο καθοριστικός παράγοντας για εμάς.
Ακούγοντας τις ανάγκες τους, έχουμε φτάσει σήμερα να διαθέτουμε πάνω από 45 γραφεία και 1100 τ.μ. σε δύο κτίρια, και συνεχίζουμε. Στα τέλη αυτού του μήνα, προσθέτουμε στο δυναμικό μας άλλα 320 τ.μ. νέων, σύγχρονων γραφείων. Η επέκτασή μας καθοδηγείται από τις ανάγκες της αγοράς και των ανθρώπων με τους οποίους ερχόμαστε σε επαφή.