Το Limassol Greens περνά σε μια νέα, ιδιαίτερα καθοριστική φάση, με τις πρώτες κατοικίες να παραδίδονται και το έργο να αποκτά φυσική υπόσταση. Πώς εξελίσσεται η επικοινωνιακή στρατηγική ώστε να αντικατοπτρίζει αυτή τη μετάβαση από την υπόσχεση στην εμπειρία;
Καθώς το Limassol Greens περνά από τη φάση του οράματος στη φάση της υλοποίησης, η επικοινωνιακή μας στρατηγική περνά από την προβολή της υπόσχεσης, στην αποτύπωση της αυθεντικής εμπειρίας. Ό,τι υποσχεθήκαμε τα προηγούμενα χρόνια, από την κατασκευή ενός γηπέδου γκολφ διεθνών προδιαγραφών, μέχρι την ανάπτυξη πολυτελών κατοικιών μέσα σε ένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής και φυσικής ομορφιάς, τώρα γίνεται πραγματικότητα.
Η στρατηγική επικοινωνίας μας εμπλουτίζεται με αυθεντικό περιεχόμενο. Το storytelling μετασχηματίζεται: από την απλή απεικόνιση του μέλλοντος, περνά στην προβολή της καθημερινής ζωής των κατοίκων, των επισκεπτών και των παικτών του γκολφ. Από αυτό το σημείο θα εντάσσουμε όλο και περισσότερο user experience και user-generated content στη στρατηγική μας, χρησιμοποιώντας πραγματικές εικόνες, αυθεντικά βίντεο και μαρτυρίες. Έτσι, το Limassol Greens παύει να είναι μια υπό διαμόρφωση ιδέα και καθιερώνεται ως ένας μοναδικός lifestyle προορισμός. Ένας τόπος που συνδυάζει κατοικία, φύση, αναψυχή και βιώσιμη πολυτέλεια.
Ως Marketing & Communications Manager ενός έργου που φιλοδοξεί να αναδείξει μια νέα εποχή για την αστική ανάπτυξη στην Κύπρο, ποιο είναι το βασικό positioning που έχετε διαμορφώσει για το brand Limassol Greens και ποια η προσωπική σας προσέγγιση σε αυτό;
Το βασικό positioning του Limassol Greens συνοψίζεται στη φράση: “Fully integrated sustainable luxury living” που είναι η ουσία του έργου. Με όρους luxury real estate, το Limassol Greens ως προϊόν, αποτυπώνει με συνέπεια αυτό το positioning. Είναι ένα fully integrated masterplan community με σύγχρονες υποδομές, μοντέρνα και sustainable αρχιτεκτονική, ισχυρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, , ένα γήπεδο γκολφ αντάξιο των κορυφαίων γηπέδων στον κόσμο και εγκαταστάσεις, αναψυχής και εστίασης.
Σε προσωπικό επίπεδο, η προσέγγισή μου ήταν πάντοτε να "χτίζω" brands με διαχρονικότητα, αυθεντικότητα και προσαρμοστικότητα. Με αυτή τη φιλοσοφία, στο Limassol Greens εργαζόμαστε με στόχο να διαμορφώσουμε κάτι περισσότερο από ένα αναπτυξιακό έργο. Δημιουργούμε έναν ολοκληρωμένο τρόπο ζωής που εμπνέει, εξελίσσεται και καθιερώνεται ως σημείο αναφοράς για την αστική ανάπτυξη στην Κύπρο.
Το κοινό σας είναι πολυσύνθετο – από διεθνείς επενδυτές μέχρι οικογένειες που αναζητούν ένα βιώσιμο lifestyle. Ποιες είναι οι βασικές αρχές που καθορίζουν τη στρατηγική προσέγγιση και διαφοροποίηση ανά κοινό στόχο;
Το Limassol Greens είναι ένα έργο που έχει σχεδιαστεί με στόχο να καλύψει ένα ευρύ φάσμα αναγκών και προσδοκιών. Από διεθνείς επενδυτές που αναζητούν ασφάλεια και απόδοση κεφαλαίου, μέχρι οικογένειες και ζευγάρια που επιλέγουν έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής, όλοι έχουν έναν κοινό παρονομαστή: αναζητούν μια ουσιαστική επένδυση που συνδυάζει lifestyle, ποιότητα και βιωσιμότητα.
Η στρατηγική μας βασίζεται σε τρεις θεμελιώδεις άξονες: τοποθεσία, βιωσιμότητα και lifestyle. Αυτά είναι τα στοιχεία που διαφοροποιούν το Limassol Greens από κάθε άλλο έργο. Η μοναδική τοποθεσία στη Δυτική Λεμεσό, δίπλα στο Lady’s Mile και το City of Dreams Mediterranean Casino resort και σε μικρή απόσταση από το κέντρο της πόλης, η αρχιτεκτονική προσέγγιση με έμφαση στη φύση και η προσήλωση μας στη βιώσιμη ανάπτυξη δημιουργούν ένα ιδανικό περιβάλλον διαβίωσης και επένδυσης.
Φυσικά, η επικοινωνία μας προσαρμόζεται ανάλογα με το προφίλ και τις προτεραιότητες του κάθε κοινού.
Για παράδειγμα:
Για τον επενδυτή, εστιάζουμε στα στοιχεία που αποδεικνύουν τη σταθερότητα, τη δυναμική υπεραξία του έργου και τη ζήτηση για short- και long-term μίσθωση.
Για τον αγοραστή πρώτης ή εξοχικής κατοικίας, αναδεικνύουμε την ποιότητα ζωής, την κοινότητα που χτίζεται μέσα στο έργο και τις υψηλού επιπέδου υποδομές που το πλαισιώνουν..
Για οικογένειες, προβάλλουμε την ασφάλεια, την προσβασιμότητα σε εκπαιδευτικά ιδρύματα και τη δυνατότητα να μεγαλώσουν τα παιδιά σε ένα φυσικό, προστατευμένο περιβάλλον.
Η προσέγγισή μας είναι στοχευμένη και προσαρμοσμένη, όχι μαζική. Επιδιώκουμε να «μιλάμε» με τρόπο ουσιαστικό στο κάθε κοινό, χτίζοντας γέφυρες επικοινωνίας που βασίζονται στην κατανόηση των αναγκών και στην προσφορά πραγματικής αξίας. Αυτή η στρατηγική διαφοροποίηση μας επιτρέπει να χτίζουμε ουσιαστικές σχέσεις εμπιστοσύνης και να δημιουργούμε ένα κοινό που δεν περιορίζεται σε γεωγραφικά όρια, αλλά ενώνεται κάτω από την κοινή επιθυμία για μια ισορροπημένη ζωή.
Με δεδομένο ότι το έργο βρίσκεται σε εξέλιξη και διαμορφώνεται συνεχώς, πώς επιτυγχάνετε την ισορροπία ανάμεσα στη σταθερότητα της ταυτότητας του brand και την ευελιξία που απαιτούν τα νέα ορόσημα και εξελίξεις;
Είχα την τύχη να βρίσκομαι στο τιμόνι του Marketing του Limassol Greens από την πρώτη ημέρα. Από το 2020 σχεδιάσαμε μια ευέλικτη αλλά σταθερή ταυτότητα του brand με πλήρη επίγνωση ότι το έργο θα εξελισσόταν σταδιακά και σε βάθος χρόνου.
Χτίσαμε μια αρχιτεκτονική brand που λειτουργεί σαν κορμός: σταθερό DNA, σαφές όραμα και αξίες, με τη δυνατότητα να προσαρμόζουμε τα μηνύματα σε κάθε φάση υλοποίησης. Εξελισσόμαστε διατηρώντας τη συνέπεια στην εικόνα, στο ύφος και στη φωνή του brand. Με άλλα λόγια, το Limassol Greens μεγαλώνει, ωριμάζει, αλλά παραμένει αυθεντικό και πιστό στην αρχική του ταυτότητα.
Πέντε χρόνια μετά, το αποτέλεσμα είναι ένα brand που παραμένει επίκαιρο, ζωντανό, αλλά και διαχρονικό, έτοιμο να καλωσορίσει παίκτες, κατοίκους, επισκέπτες και επενδυτές με συνέπεια, αισθητική και ουσία. Είναι, τελικά, μια άσκηση ισορροπίας ανάμεσα στη συνέπεια και την προσαρμοστικότητα και, πιστεύω, ένα από τα μεγαλύτερα επικοινωνιακά μας επιτεύγματα.
Αν έπρεπε να αποτυπώσετε την ουσία του Limassol Greens σε μια μόνο φράση, ως brand, ως εμπειρία, ως υπόσχεση, ποια θα ήταν αυτή και τι εκφράζει για εσάς προσωπικά;
Απτό παράδειγμα αυτής της εξέλιξης του Brand είναι η απάντηση σε αυτή την ερώτηση. Ξεκινήσαμε λέγοντας ότι το Limassol Greens είναι ζωή σε τέλεια ισορροπία (Life in Perfect Balance) και εξελίξαμε την ουσία του Limassol Greens στο life in full swing. Η φράση υπονοεί ότι στο Limassol Greens η ζωή κυλάει όπως ακριβώς τη θέλεις, με δυναμισμό, κίνηση, ισορροπία και αρμονία. Δεν είναι απλώς μια επένδυση ή ένα σπίτι, αλλά ένας τρόπος ζωής σε “full swing”. Παράλληλα, η φράση λειτουργεί πολυεπίπεδα, συνδέοντας άμεσα το γκολφ – "swing" ως κίνηση του μπαστουνιού γκολφ: αναφορά στον κεντρικό πυλώνα του έργου, το 18-hole Championship Golf Course και την καθημερινή ζωή – “in full swing” σημαίνει ότι κάτι βρίσκεται στην πλήρη ακμή του, σε πλήρη εξέλιξη. Δηλαδή, η ζωή στο Limassol Greens δεν είναι στατική ή μελλοντική – είναι ήδη σε πλήρη άνθηση.