Marketing Week
Το 3ο “FMCG Retail-In-Action” ανέδειξε τις νέες τάσεις, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του κυπριακού λιανεμπορίου
Το 3ο “FMCG Retail-In-Action” ανέδειξε τις νέες τάσεις, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του κυπριακού λιανεμπορίου
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 3ο Συνέδριο & Έκθεση “FMCG Retail-In-Action”, που διοργανώθηκε από την iMinder Academy, με την επιστημονική υποστήριξη της iMinder.

Το συνέδριο έχει πλέον καθιερωθεί ως θεσμός για τον κλάδο του Λιανεμπορίου και των FMCG στην Κύπρο, προσελκύοντας φέτος περισσότερα από 150 ανώτατα στελέχη, decision-makers και εκπροσώπους προμηθευτών, λιανεμπορίου και οργανισμών. 

Shape 

Ενότητα 1: Προκλήσεις και Ευκαιρίες στο Λιανεμπόριο FMCG 

 

Τις εργασίες του συνεδρίου άνοιξε ο Γιώργος Λοϊζίδης, Γενικός Διευθυντής της iMinder και Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΚΥΦΕΑΣ. Ο κ. Λοϊζίδης, ανέλυσε τις προκλήσεις και ευκαιρίες της αγοράς του FMCG Retail στο πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό, τεχνολογικό και περιβαλλοντικό πλαίσιο, μέσω της εκτενούς βιωματικής προσέγγισης και εμπειρίας του.  

 

Χαιρετισμούς απηύθυναν οι Ανδρέας Ανδρέου, Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας ΚΕΒΕ, και ο Στέλιος Νικολάου, Αντιπρόεδρος του ECR Cyprus και Διευθυντής Αγορών της MCC Best Value. 

Ακολούθησε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με τη συμμετοχή κορυφαίων στελεχών της αγοράς. Συγκεκριμένα, συμμετείχαν οι Αχιλλέας Πιριντζιής, μέλος ΔΣ ΠΑΣΥΠΕ, Γιώργος Τσακιστός, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Προμηθευτών Ευρείας Κατάναλωσης, Μάριος Αντωνίου, ΓΓ ΠΑΣΥΛΕ, Σπύρος Ξυναρής, Πρόεδρος ΝΕΣΥΠΕ, Γιώργος Γεωργίου, Αντιπρόεδρος ΚΥΦΕΑΣ. Οι συμμετέχοντες αντήλλαξαν απόψεις για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της βιωσιμότητας του κλάδου. Επιπλέον, συμφώνησαν μία σειρά από ενέργειες που επίκεντρό τους, έχουν την μεταξύ τους συνεργασία. 

  

Στη συνέχεια, ακολούθησε παρουσίαση από τον Μαρίνο Αγγελίδη, Γενικό Διευθυντή iSystems Ελλάδος και Κύπρου, με θέμα Thriving in the age of accelerationTech-driven Retail Agility. Την ενότητα ολοκλήρωσε ο Declan CarolanManaging DirectorECR Community & General ManagerECR Ireland, ο οποίος παρουσίασε τα απορρέοντα από την Παγκόσμια Έρευνα του ECR Community για τις τάσεις και στάσεις των λιανεμπόρων και των προμηθευτών στην Εφοδιαστική Αλυσίδα. 

Shape 

Ενότητα 2: Συνεργασία και Αποδεδειγμένες Πρακτικές στο Λιανεμπόριο FMCG 

 

Η δεύτερη ενότητα ανέδειξε τη σημασία της συνεργατικότητας και των τεκμηριωμένων πρακτικών. 


Ο Στέφανος Κομνηνός, PartnerNetrino, παρουσίασε τα ευρήματα της Παγκύπριας Έρευνας “Impact” κατά την οποία αξιολογήθηκαν οι δείκτες συνεργασίας των λιανεμπόρων από τους προμηθευτές. Την ίδια στιγμή, σε εξέλιξη βρίσκεται η αξιολόγηση των προμηθευτών από την πλευρά των λιανεμπόρων. Διαφάνηκαν οι διαφορετικές ανάγκες μεταξύ δύο κατηγοριών λιανεμπόρων (Prime Vs Challengers) και δύο κατηγοριών προμηθευτών (Food Vs Non – Food). 

Ακολούθησαν παρουσιάσεις των ομάδων εργασίας του ECR Hellas: 

  • Η Δρ. Αγγελική Καραγιαννάκη, Managing DirectorACE, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και ο Θοδωρής Σοφιανός, CEODigital Bites ανέλυσαν πώς οι Startups μεταμορφώνουν το λιανεμπόριο μέσω ΑΙ. 
  • Ο Πάνος Μήτσιος, COOCoFounderTEKMON, παρουσίασε το νέο εργαλείο αυτοαξιολόγησης ESG για την εφοδιαστική αλυσίδα. 

Επιπλέον, ο Μιχάλης Κούλλουρος Member Services ExecutiveGSCyprus & Executive Secretary, ECR Cyprus, αναφέρθηκε στην ευρωπαϊκή πρωτοβουλία Digital Product Passport που σύντομα θα επηρεάσει την αγορά. 

Τέλος,οι Sofia AllerbySenior ManagerShopper ExperienceGSGermanyBernhard VoitManagerECR Austria και Bruno KiserDirectorIndustry EngagementDeputy CEOGSSwitzerland, παρουσίασαν διεθνείς εξελίξεις γύρω από το Category Management, το νέο πλαίσιο EU Deforestation Regulation και τη μετάβαση από το barcode στο ‘’Smartcode’’. 

  Shape 

Ενότητα 3: Βραβεία Συνεργατικότητας 

 

Για πρώτη φορά, θεσπίστηκαν και απονεμήθηκαν τα “Βραβεία Συνεργατικότητας και Αποδεδειγμένων Πρακτικών στο FMCG Retail” με στόχο την αναγνώριση επιχειρήσεων που ξεχώρισαν για τη συνεργασία, την καινοτομία και τη συνεισφορά τους στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του καταναλωτή.  

  

Στο πλαίσιο αυτό, βραβεύθηκαν οι πιο κάτω εταιρείες, στις κατηγορίες: 

Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με τα καταληκτικά σχόλια του Γιώργου Λοϊζίδη, ο οποίος υπογράμμισε ότι «η συνεργασία, η γνώση και η προσαρμοστικότητα, αποτελούν τα θεμέλια για ένα βιώσιμο και ανταγωνιστικό λιανεμπόριο στην Κύπρο». 

   

Χορηγοί: 

Υπό την Αιγίδα: ΠΑΣΥΛΕ, ΚΕΒΕ, ΚΥΦΕΑΣ, ΠΑΣΥΠΕ, Σύνδεσμος Προμηθευτών Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης, ΕCR Cyprus, ECR Community, ECR Hellas, GS1 Cyprus, ΝΕΣΥΠΕ

Platinum Sponsor: ISCY Intelligent Systems Cyprus Limited

Χορηγοί: ΑΝΑΔ, KES College

Υποστηρικτές: Christoudias Logistics, GHP & Sons Steel Contractors and Civil Works, AYD Polymat Ltd, Υπεραγορές Άλφα Μέγα

Διοργάνωση: iMinder Academy

Επιστημονική Υποστήριξη: iMinder

#RetailInAction #FMCGRetailInAction #RetailConference #CyprusEvents #FMCG #Speakers